Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 og hvor fødselen/riene har stoppet opp? Var sikker på at fødselen var igang for noen dager siden,men sterke rier 2min varighet med 8 min mellomrom.Helt likt som forrige fødsel der ungen var ute 1 time etter at jeg rakk sykehuset. Nå stoppet de på vei i bilen,ble mye svakere.Var et par timer på føden,og valgte å dra hjem,for jeg følte at ingen ting ville skje.Og etter det har jeg ikke merket noe.Tror slimproppen gikk dagen etter.Termin om 2 uker Noen med lignende erfaring?
mamman til M&M Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 var innlagt i uke 35,,er andregangsfødende...trodde virkelig nurket skulle komme fordi førstemann ble født 3 uker før termin, men da gikk vannet og ho måtte ut..klokken 12 på natten begynte riene, vartei cirka 30 sek og 5 min mellomrom...hadde 2 cm åpning når jeg kom inn på føden..slik holdt det på til klokken 8 på morran..og brått stoppet ALT opp og jeg dro hjem...så her går jeg enda da, er i uke 37 pluss 2 i dag...hatt det kjempevondt de 2 siste ukene..men må nok bare smøre meg med tålmodighet ja:) slinproppen min gikk dagen etterpå....men ingenting har skjedd enda gitt....
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Jeps. Ble innlagt natt til forrige søndag i uke 37 med rier og 2 cm. Riene økte, kom hvert 2 min, varte i 50-60 sek, moden og det ble etterhvert 4 cm. Jordmor mente at dette gikk fint og la frem alt til fødsel. I 10 tiden forsvant riene, jeg valgte å reise hjem i 12 tiden. Magen henger her fremdeles. Har hatt litt rier til og fra siden, men ikke noe som tyder på fødsel. Smører meg med tolmodighet, den kommer nok til slutt. Har gitt opp å håpe og vetnte, vil haller bli overrasket av at det er noe på gang nå. Lykke til til oss alle. En ting er sikkert, den kommer ut før eller senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå