Gå til innhold

Tror vi har for mye klær jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og så havner de alt for ofte på vaskerommet???

I går var det våte "utebukser", jakker, votter og luer som kom hjem etterhvert. De ligger utover hele vaskerommet på tørk....

Jada jeg vet at de er tørre nå!!

I tillegg har jeg det doble tørkeskapet fullt av tørt også. Heldigvis er skittentøysskapet ganske tomt da.

Så skulle jeg ha vasket litt her og så skal jeg en tur til byen med ei liste lang som bare det.

Hvorfor jeg sitter her når jeg egentlig skulle ha vært i full gang...?

Tja si det, lader bare opp litt =0).

Nå som deilige lillebror sover.

40% stilling på vaskerommet mitt utlyses herved.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en 100% stilling her, men er underbemannet tror jeg...

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvor alt skittentøyet kommer fra...

Disse fjellene mener jeg, hehe.Vet at mannen rydder rene ting i skittentøyet noen ganger (tror han på at det er uhell) men det er jo ikke så ofte...

Skrevet

Ja hva er det som gjør det mon tro? Store fjell av skitne klær, rene klær, mørke klær, lyse klær, tørre klær, våte klær, krøllete klær, pene klær, håndklær osv.........sukk.........jeg er mere glad i sjøen jeg, ikke alle disse fjellene, de gir meg egentlig en liten kvelefølelse, men det hjelper jo alltids å vite at en ikke er alene om den følelsen;-))

Skrevet

Da har vi jammen for mye klær her og,hver gang jeg ser bunnen på skittentøyskurven og smiler så glad,ja så er den full igjen så snart jeg snur ryggen til......kanskje vi rett og slett er littt mange i dette huset:))

Skrevet

Jeg har akkurat kommet opp fra dypet...... klær all over!

på hele gulvet, i tre digre skittentøyskurver på badet i trappa på bordet under bordet på stativet i poser

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

vi kan kle et helt barnehjem fra str 50 til str mann XL he he he

vi har alt,

det som er kjipt er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med alle de klærne som blir ødelagte, og som etter å ha blitt reparert x antall ganger ikke vil være med på leken mer...

hva gjør dere?

Skrevet

Nja altså......vi har en bålplass bak låven, hehe.

Skrevet

hehe...........

det finnes ikke sånne her midt i byen....

faderullandei

Skrevet

skulle ønske man kune levere inn klær til resirkulering. det er så mye tøy som ikke blir brukt fordi de er slitte i fargene, men ikke i stoffet. Har alltid sagt at den totale mengden med klær fordobles for hvert barn som kommer. Vi har alt for mye her i huset også, var på SFO i går og fikk med meg tre bæreposer som storesøster og mellombror hadde lagt igjen....

Skrevet

Hei alle!!!

Klær kan leveres til resirkulering!! Fretex gjenvinner tøyet som ikke selges i bruktbutikkene til bl.a nødhjelpstepper. Les om det under 'Miljø' på www.fretex.no

Våre enorme avfallshauger kommer til å bli vårt største miljøproblem fremover, trur eg. Så det er opp til oss alle å resirkulere, gjenbruke, gi bort, arve og ikke kjøpe mer enn vi trenger (enkelt, ikke sant - he he).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...