månefuglen og lille thea Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Ho spis ofte på kveldan, gjerne hver time, så får ho siste måltidet i senga rundt 22-23, så legger vi ho i si egen seng, der ho sovner av seg selv, og sover i rundt 6 timer, våkner, spiser og sover i 4 timer til! har vært sånn i en uke. Er det for tidlig å tro at hun har fått en rytme? Er iværtfall kjempegodt å få sove så lenge i strekk, i begynnelsen sov hun i max 3 timer i strekk. Er kjempemelkesprengt når hun våkner første gangen!!!
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Oii,så bra :-) Høres jo ut som hun har fått rytme..Du får krysse fingrene:-))
Honningmelon Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Nyt det!Dere er heldige!Da er hun flink til å sove.Også får dere krysse fingra for at det varer:-) Her er det forsåvidt en slags rytme,men vi sliter på efta og kveld.Da er hun urolig,og sutrer mye. Hun er også vanskelig å legge i egen seng på kveld,og sovner for seint på kvelden(mamma må opp tidlig og er trøtt).Hun sover heller ikke så mange timene i strekk på natta.Max 4 timer. Så gleder meg til hun roer seg på kvelden,og legger seg greit.OG at det går litt lengre tid i mellom måltidene på natta:-)
jente06OGgutt09 Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 jeg tror vi oxo har kommet i en rytme... hun sover 4-5 timer i strekk på natta.. syns det er bra jeg... hun sover mere på natta enn på dagen så vi har klart åsnu døgnet riktig iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå