Gå til innhold

Dritflink til å hekle:-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt pladask for det vakre heklede teppe til Måka. Måka til phantomet ja! Du dritgrei, du er jo bare så dritflink til å hekle da!!!

Si ifra om du tar oppdrag:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....

 

 

det er fint!

 

men jeg ble litt heklemett etter fem tepper...

 

 

:-)

 

 

men om et år ... tja skal se det blir heklet igjen

 

:-)

Skrevet

Det kan jeg igrunn skjønne...........selv hadde jeg nok gitt opp halvveis i den første ruta;-))

Skrevet

Oi, det hadde jeg helt glemt å skrive (takk, klatten)!!!

Teppet var utrolig fint - ALL ÆRE til dritgrei. Sa til phantomet at du rett og slett må være en skikkelig multikustner :)

Skrevet

:-)

 

takk takk....da er vi vel alle tusenkunstnere, for vips sånn hekling er slett ikke vanskelig!

 

 

Skrevet

.......hrmf...........grynt grynt....................not not....;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...