Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg falt pladask for det vakre heklede teppe til Måka. Måka til phantomet ja! Du dritgrei, du er jo bare så dritflink til å hekle da!!! Si ifra om du tar oppdrag:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 hehe.... det er fint! men jeg ble litt heklemett etter fem tepper... :-) men om et år ... tja skal se det blir heklet igjen :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 Det kan jeg igrunn skjønne...........selv hadde jeg nok gitt opp halvveis i den første ruta;-))
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Oi, det hadde jeg helt glemt å skrive (takk, klatten)!!! Teppet var utrolig fint - ALL ÆRE til dritgrei. Sa til phantomet at du rett og slett må være en skikkelig multikustner
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 :-) takk takk....da er vi vel alle tusenkunstnere, for vips sånn hekling er slett ikke vanskelig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2007 .......hrmf...........grynt grynt....................not not....;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå