Karomamma Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 En ful, störig gaphals till kvinna går in i en affär med sina två fula, skrikande ungar. Hon skriker åt dem och stör omgivningen mycket med sin höga, gälla röst. Butiksägaren går fram och försöker få tyst på henne: - Godmorgon frun, vilka underbara, söta barn Ni har. Är de tvillingar? - Nej för helvete ditt jävla rövhål, de är inte tvillingar, till och med en blind man skulle kunna se det, din förbannade jävla idiot. Pojken är fyra år och flickan är nio år, vad fan får dig att tro att de kan vara tvillingar? - Det är bara att jag har svårt att tro att någon skulle vilja knulla dig två gånger.
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg fikk den nettopp på mail og måtte skjerpe meg skikkelig for ikke å hyle høyt av latter i landskapet her.... Jeg har jo bare et barn, jeg da. Say no more
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Hahahahahahaha................puster lettet ut, jeg har 3 barn........................................................................................................................................................................men når jeg tenker etter, så har jeg jo ikke de med samme mann da;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 ha ha ha ha riktignok hare jeg to, men det er jo med to frittstående unghaner... jeg satser på at jeg ikke må finne en ny for hver unge, men man kan jo, men man kan jo aldri være trygg... :-)
Superlis Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Hahaha,jeg har 4 barn med samme mann..ingen tvillinger hehe
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2007 Nei, det kan du si dritgrei. Du må i hvert fall være varlig....
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 ikke være, bare gå.... ha hahahahahah bare man går varlig..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå