Gå til innhold

Er vi for slitne eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det dabber av her inne om dagen! Håper ikke dere er helt tatt av hverdagens stress og mas, men at dere også finner tid til litt ro og fred........og gjerne litt aktivitet her inne:-)) Vi kan ikke la ungpikene på skravle slå oss i utholdenhet vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter her=D

Har akkurat sendt guttungen med pappaen til legen igjen....

Skalegentlig vaske litt, men så var denne maskina så fristende da, hehe. Nå som det ble stille og rolig her....

Skrevet

Jeg er her, jeg!!! Bare litt program på kontoret for tiden.

Ja, jeg må dessverre jobbe av og til. Dessverre.....

Skrevet

he he ehe - ehh...

... jeg pleier å leke her inne alene jeg, men jeg vil alltid leke!... bare det at akkurat nå så er det full shining av huset, for jo mer det flyter jo tristere blir jeg, det er ikke gøy.

Det som derimot er gøy er at en av mine aller nærmeste venninner kommer i dag! Jippi!!!!!!

Østlandsbesøkende taes imot med blomster og flagg, og hvis vi til og med har reint hus ettterhvert så blir denne helgen en hit!

Skrevet

Du er DRITHELDIG!!!! Kos deg masse masse masse med bestevenninne fra Østlandet du :)

Skrevet

Her er jeg,jeg lot hus være hus,og skitt være skitt og trillet tur i solskinnet:) Nå er jeg hjemme igjen,men får ikke vasket nå når knott er våken,så da havnet jeg her inne......

Skrevet

Så koselig da!!!

Kose dere masse i helgen;-)))

Skrevet

det skal vi

:-)

Skrevet

Er nok litt sliten ja... vårtrøtte kanskje???

Eller preget av mange månder uten skikkelig nattesøvn.

<3 mannen har vært litt på reise og jobbet litt kvelder også, og jeg er bortskjemt, vanligvis har jeg han her i 17 tida hver dag. Uvant å skulle ha ansvar for "alle alene" med lekseoppfølging, fritidsaktiviteter osv.

Sotrbror hadde en større innlevering til i dag og måtte få litt hjelp med siste finpussen, han laget en fin forside også, han er flink til slikt, en "reser" på fotoshop!

Og så har han fått seg kjæreste, ei søt og trivelig jente, håper det holder i evigheter! De er så søte og forelsket =0).

Men i dag skinner solen innimellom snøbygene for første gang på månedsvis. Og så har vi endelig fått vinter da, om enn så lenge. Vi nyter det i fulle drag, mens vi har snøen her!

Oi dette ble rene stor-oppdateringen dette, lenge siden jeg var her nå. For lenge..

Ha en flott helg jenter!

Lillebror sover søtt i vogna si, etter en lang "kamp", overtrøtt og vondt i munnen. At disse tennene ikke kunne komme opp uten noe vondt altså!! Nå er det de to ved siden av fortennene oppe som nesten har kommet igjennom og jeg lurer på om det kan være hjørnetenner på vei også.

Skrevet

Skulle stå storebror der oppe...(store fingre og små øyne i dag)

Skrevet

Klart ikke småjentene skal få danke oss ut!!! Det er bare det at de siste fire ukene har bestått av syke barn i to til tre omganger, og syk mann på vei inn i tredje runde - samt syk Reveenke hele denne uka (vi snakker syk sengeliggende...). Lurer på om det er influensaen? Verker i hele karosseriet, feber i varierende grad, masse hodepine og ikke snakk om å gjøre noe mer enn å ta ut av oppvaskmaskinen før svetten siler og vi bare må sette oss....

Så besøkene her inne har vært sporadiske i det siste desverre(skyldes dessuten også mangel på trådløs.... Hmmm kan man si _mangel_ på trådLØS?..............).

Skrevet

Det er litt laber aktivitet her inne ja. Selv er jeg faktisk veldig sliten. Minstemann har hatt nokså høy feber i flere dager og vi har laget et lappeteppe for å få jobbet litt begge to. Akkurat nå er mormor barnevakt - hipp hurra for bestemødre uten jobb!

Har brukt mye tid på å tenke på kollegaen min som jeg fortalte om for to uker siden. Vannet gikk altså etter 20 uker. Først ble de levnet ikke noe håp, så fikk de håp fordi barnet levde så bra der inne. Hun lå derfor stille og ruget og håpte i nesten en uke. Da så de at barnet ikke hadde det bra, alt håp ble tatt fra dem, fødsel ble satt i gang og en perfekt bitteliten baby ble født forrige uke. Jeg har snakket med henne på telefonen flere ganger, var på sykehuset på besøk og til uka er det minnestund. Hun er faktisk nokså samlet, jeg prøver å være det samme når jeg snakker med henne. Men det tapper meg for krefter å skulle forholde meg til noe så trist. Har sett bilder av den perfekte lille babyen på mammas bryst som dessverre var så altfor liten til å klare seg...

Er altså sliten, men det er godt å være innom her for å lese og få litt energi allikevel.

Skrevet

Ja, det er jeg i alle fall! Her har vi vært syke og skikkelig forkjølet hele gjengen i tur og orden. Den minste har startet med nattlige oppvåkninger og forventer samme service som da hun var syk med feber :S

Håper overskuddet kommer tilbake snart. Det er jo soldag med kakao og solboller på søndag, og da må vi jo være i god form ;o)

Skrevet

Sliten jeg? Vel........................

Skulle pynte kaka til eldstemann for ei stund siden. Hadde skrevet et fint 6-tall med kakepynt på sjokoladekaka og var selv veldig fornøyd med jobben helt til bursdagsbarnet kom inn og sa:

Hvorfor står det et 6-tall på kaka mi, JEG ER JO 7!

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjett hvem som måtte stryke av igjen kakepynten og gjøre alt om igjen! Så, sliten og trøtt jeg? Ikke noe spesielt, er vel ikke unormalt å glemme hvor gamle barna er vel! Eller.............

Skrevet

Ok, du er tilgitt for ikke å være så aktivt inne om dagen;-)

Du får prøve å holde tellinga, 1 2 3 4 5 6 6 8 osv.........hihihihi.....;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...