Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 noen som har tips til hva som hjelper mot kløe?? Klør jo overalt nå - mage, føtter, armer og bryst - blir tullete snart..... Noen som har funnet noe som hjelper?? (helst ikke hvitvask - blir så mye gris av det...) Takknemlig for all hjelp! :-)
guttemamman:) Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Jeg syntes du skal spørre legen din, jeg har fått noen alergitabeletter, de virker litt, men kløen kommer innenfra på en måte... Har du tatt blodprøver for å skjekke leververdier, eller gallesyre? Lurt å gjøre det, for om disse er forhøyet så skal du følges godt opp, og mulig settes igang før tiden... Jeg har forhøyede gallesyrer, så jeg skal ha KS neste uke, er da 38+1. Lykke til
snoopiloo Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Få tatt lever og fastende gallesyre prøve hos legen så du får avklart om det er den "farlige" sv.skapskløen eller ikke. Få resept av legen din på Locoid krem. Ikke farlig når den smøres på etter forskriftene. Lykke til!
Baby on board Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Huff, jeg blir GAL selv.. Jeg tar oljebad hver dag og har en krem stående på nattbordet så jeg kan smøre meg ofte.. Ikke alltid det hjelper, men som regel. Noen ganger fungerer faktisk ingenting annet en å klø tilbake;o) Du som skal ta KS pga gallesyre, når i svangerskapet testet du deg? Jeg har tatt en blodprøve i uke 30. Skal tilbake å ta ny i uke 34..Ikke fått svar på den første enda, tok det lang tid før du fikk svar?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 en venninne av meg fikk fødselen satt igang fordi hun klødde så mye.. Hun måtte nesten tvinge de til å gjøre det, for hun var totalt utslitt.. Har lest ett sted at det ikke er så bra å gå lenge med det,så du burde prate med legen din.Lykke til
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 takk for alle svar. Jeg skal til jm onsdag, og tenkte å ta det opp med henne da! Jeg har ikke hatt det slik så lenge ennå, så jeg tror ikke det er farlig om jeg venter til da... :-) Takk for hjelpen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå