Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Ønsker dere alle en god helg! Jeg skal til kiropraktor kl 13 og sjekke bekkenet. Det blir verre og verre dette her og jeg orker ikke en helg til i horisontalen. Vi skal en tur ut og spise med de nye naboene ikveld, uten barn, så jeg krysser fingrene for at han kan hjelpe meg etterpå:-) Hyggeligere å være sosial uten auau:-) Håper dere får en rolig og harmonisk helg med store og små:-)) Klem fra meg
Natteravnen* Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 God helg te deg og!, Lykke til med kiropraktor, håper du blir bedre. Kjedelig med slike plager, sjølv har eg vore heldig og ikkje hatt bekkenplager, så eg kan ikkje sei at eg veit kor du har det, men håper han kan `trylle` vekk smertene dine.............! Her ser det ut til at lange morgener er forbi..., mini var klar og våken halv sju idag, så her e det visst berre å belage seg på tidlegare start heretter. c",)
Dailis Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 God helg=D Håper du får hjelp da! Ha en koselig tur ut! Og god bedring. Klem
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Å så koselig med vennemiddag!!! Kos dere masse! Og XXXXXXXX for aua'en din
Superlis Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Håperdu blir bedre og at middagen blir super:) Ha en fantastisk helg!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 jeg heier på at kiropraktoren kan gjøre noe... og hvis ikke så roper du, for ostemennene redder alle jeg kjenner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå