Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Ja i går prøvde jeg hele stasen på og kjolen satt ikke fint i det hele tatt følte jeg. Jeg prøvde både med og uten underskjørt og vi kom frem til at underskjørtet var uaktuelt og dermed må kjolden syes opp litt. Jeg følte meg tykk fra siden og egentlig litt klumpete.. De to venninnene som var til stede synes jeg var kjempe fin . Brudebuketten hadde jeg også bestemt meg for , men nå er jeg skikkelig i tvil fordi det er så utrolig mye fint der ute. Jo mer jeg kikker, desto mer forvirret blir jeg. Og jeg MÅ jo kikke for å være helt sikker på at jeg får deg som passer best til meg .. Dette er bare pyton og det blir vel bare verre jo mer det nærmer seg (og det er 5 mnd igjen) Hvordan skal dette gå ?? Flere med meg ?
Lille jente Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 uffa!! Men har du fått tilpasset kjolen til deg?? Er det snøring i ryggen? Kanskje dere ikke snørte stramt nok? vet åssen det er med blomster, men tror du bare må velge en farge og type og slå deg til ro med det. Det er jo så mye å velge mellom at en blir jo helt tussete. Jeg har et luxus problem når det gjelder kjole, sliter med hvilke jeg skal velge. Føler meg jo så fin i alle, men jeg går bare og venter på å oppleve følelsen "Pang" Den MÅ jeg bare ha....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg hadde en "må ha, bare må ha" opplevelse da jeg prøvde kjole min . Jeg hadde født rett før jeg kjøpte den og visste jeg måtte ned litt. Skal ned ytteligere 7 kg (er planen) og jeg vet kjolen må syes inn. Det er ikke snøring på den . Jeg tror nok den blir grei nok når den er sydd inn og alt der der , men det jeg er litt redd for er at det kanskje ikke er drømmekjolen likevel den dagen det virkelig gjelder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå