Elastica Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Har sikkert spurt deg før, men har vært litt frem og tilbake ang. prøving, så jeg lurer på om du ser en spire på meg i 07 -evt når/kjønn..? Jeg er 9.sept. -68 Klemz
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hei vennen ) lenge siden jeg har sett deg innpå her nå ....ja ser absolutt ei spire på deg i 2007...i augsust får jeg frem bilde av spira...en liten prinsesse ) Lykketil! Kanskje du kan se på meg også..?? hihi.. Ser du spire på meg i løpet av 2007?? event. når og hvor mange barn vil vi få?? 070875 jeg 120474 han God klem til deg
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 dytter opp så du ser at jeg har svart deg Klem
Elastica Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 Hei vennen, tusen takk for svar -høres veldig flott ut:-) Jeg er innom sånn innimellom når jeg ikke arbeider eller holder på med de sjønne ungene mine:-) Litt mer arbeid nå og litt mindre fritid hehe... Selvfølgelig kan jeg se på deg vennen... Ser ut som om du blir gravid et sted mellom apr/mai Får opp 4 barn på deg jeg 2 gutter og to jenter ser det ut som.. Får opp en prinsesse på deg først ! Lykke til og stor klem XXX Ps. Hadde du orket å se hvordan formen min vil være i svangerskapet..?
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Hei vennen:) Takk for at du tok deg tid er flere som har fått opp 4barn på meg..men blir en gammel mor jeg da...haha er jo 31år nå og har ikke fått noen enda...!! ser du tvillinger på meg da?? og om vi vil klarer og bli gravidie på egenhånd?? Har prøvd i 3år nå...men jeg har ikke mista trua enda Så skal jeg se på deg....ojsann...sikkelig heldig du..litt småkvalm vil du bli men ikke noe særlig..ser heller ikke noe bekkenløsning på deg...men litt småvondt i ryggen bare...Så dette må jo være drømmen og bli gravid om man blir så frisk...! Trener du? Føler at du er ganske aktiv og at det er grunnen til at du kommer til og være så i fin form Men du..kunne du også ett på veninna mi?? 01.12.75 Hun har 3 nydlige gutter men har så lyst på en jenta da hun mista ei for 5år siden. Ser du noen jente på henne rundt sommeren?? at hun blir gravid da?? Jeg fikk nemlig frem april/mai på henne skjønner du...derfor må jeg høre hva du ser...:) Stoooooooor Klem til deg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå