Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Og vet litt om hvilken alder som er mest krevende..... Synes dere det er mest krevende med en 2 åring eller 4 åring - og hvorfor??
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hver alder sine utfordringer sier jeg. En 4-årings trass synes jeg er verre enn en 2-årings. En 7-årings frustrasjoner er et slit. En 7-åring som tar på seg skylden for alt som skjer i verden :/ Vel hittil synes jeg 7 år har vært det verste.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes at en 2-årings trass kan være litt mer krevende da en 4.åring er bedre utviklet språkmessig. Litt lettere å argumentere med en 4-åring pga det )
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jo større de blir jo mer krevende blir de, men ikke vondt ment. Trass kan være slitsomt og frustrerende, ikke misforstå meg. Likevel syns jeg tida nå er mest strevsom. Når de blir større har de utviklet sin egen personlighet, de vet hva de vil og hva de vil ha. De vil være med på alskens aktiviteter og det er mer å følge opp med skolebarn generelt enn små barn. Det er hektisk, men ikke vanskelig... Som alenemor skulle en noen ganger ønske at en hadde den andre til å avlaste noen av disse oppgavene på. Det er helt sikkert! Er syk i disse dager og ønsker bare å holde senga... Det går jo ikke. Senest i går kveld tilbrakte vi 2.5 timer i garderobeanlegget pga to forskjellige aktiviteter. Barna må jo få gå selv om jeg er syk........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå