Gå til innhold

Barneselskap-trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha barneselsakp til min 5 årige datter...Lyst til å finne på noe gøyalt.Konkurranser,leker o.l Men kommer ikke på noe som er litt orginalt og spennende!Har du noen tips?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karaoke

Stol-leken

Skattejakt

Flasketuten peker på

Her er noen forslag, ikke lett det der. Lykke til!

Skrevet

Kaste svamper/vannballonger på pappan.

En slager-.

Skrevet

Dytter litt på denne jeg også, siden min datter blir 5 år 03.02...og jeg er HELT tom for ideer!!!

Tnkte litt på matfrorslag??

Tema for festen???

Osv...

:o)

Skrevet

de greier sikkert å finne på leker selv. men hva med å ha en skattejakt?

hvor lenge pleier dere å ha barneselskapene?

Skrevet

Selskapet varer i 2,5 timer. Skal lage et geletog,det er alltid suksess!Men sliter med leker...Litt oppbrukt med stollek og hattelek...

Skrevet

Du kan lage kiosk hvor de skal kjøpe pølser med en lekepenge eller noe. Gaver kan pakkes opp ved hjelp av flasketuten peker på. Tampen brenner eller skattejakt er også moro.

Skrevet

Mitt råd er ganske enkelt: ikke lag for mye opplegg. 2 timer går kjemoefort. Barna elsker å få tid til å bare leke sammen, få leke på bursdagsbarnets rom osv, uten for mye opplegg regissert av de voksne :)

Skrevet

Når jeg var liten syns jeg det var kjempestas med "fiske-leken". Heng opp et laken foran en dør, så lager du en fiskestang til ungene som dem fisker med etter tur, og får en gåtte-pose eller no;-) (det sitter selvfølgelig en voksen bak lakenet og henger på posene!)

Skrevet

På 5 års festen vår fikk barna lage hver sin pizza- ga de hver sin ferdig utrullet deig og så fikk de ta på fyll selv.Kjempepop! Når de skulle spise kaker fikk de pynte muffinsene med glasur i forskjellig farge og diverse pynt...

Skrevet

Hei hei!

Må si meg enig med Miomamma. La det være rom til litt frilek. Har til nå arrangert 19 bursdagsselskaper og 4-5 temafester ( v/ halloween ol). Det kommer jo litt an på hvor mange som kommer. Syntes jeg ser for meg pizzabaking til 17 gutter på 5!! Det er ikke jeg strukturert nok til iallefall! En gang hadde jeg quis der de ble delt inn i lag v loddtrekning. Ganske vellykka, bortsett fra at jeg undervurderte nivået til 9-åringene litt. Kanskje det finnes en nettside om selskapsleker? Prøv å sjekke det. Finner du ut noe der må du gjerne tipse om det, har igjen en ettåring i huset og mange selskaper igjen å arrangere. Et tips jeg vil gi deg for å gjøre det litt mindre stressende er å ikke invitere foreldrene. Da er barna ofte mye greiere å ha med å gjøre.

Lykke til, det skal godt gjøres å lage et mislykket selskap!

Skrevet

det var 12 femåringer som laget pizza og det gikk så fint atte ;0)

Skrevet

Synes du har fått mange fine råd. 5-åringer er krevende og morsomme, med stor spennvidde og mange interesser. Hvis du vil, kan du klikke deg inn på min side (Bebo) der jeg skriver litt om boka mi fra 2005: Morsomme barneselskap. Den har råd og tips for travle foreldre som vil planlegge enkle og morsomme fester for ungene. Ønsker deg i alle fall en hyggelig og morsom fest!

Skrevet

Vi hadde piratfest med skattejakt ute! Hadde plassert en vennine i fullt kostyme og skattekart ute! Det var en slager for i skattekisten var det en skatt til hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...