Gå til innhold

mamma søker barn-har fått 2!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heller mer og mer mot at det er bekkenløsning som forårsaker vondtene mine. Det har spredd seg mer og mer utover og nedover, og er umiskjennelig like de smertene jeg hadde store deler av mitt 3.svangerskap......

Vet at du har plager med dette. Har du noen gode tips utover å holde bena samlet (;-`) ? Tenker da på behandling eks akupunktur, kiropraktikk etc.........

Andre som har gode råd - kom gjerne med dem!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OSTEOPATI!

Jeg var i store deler av svangerskapet (fra uke 10 til fødsel) bevegelseshemmet... så fant jeg ostemannen og vips....

Skrevet

Cheeeeeeeeeeeeese!!!!!!!!!

Nå har jeg kommet fra kiropraktormannen eller gutten...hehe......og han har magiske hender......ingen knekking, kun tøy, bøy, strekk og hoi:-) Neste uke er det slyngeterapi 3 ganger og allerede etter idag er det litt bedre. Men som han sa, vi knekker ikke alt og alle vi kiropraktorer altså, da jeg kom litt eh.........skeptisk.........inn til ham. Med lille prinsessen under den ene armen og beinet under den andre;-)

Hun bisto under hele behandlingen, og han var meget fornøyd med innsatsen til prinsessen, hun ordnet opp kan man vel si;-))

Jeg gikk til osteopat en gang, med vond nakke, ble satt på en spesial diett, fulgte den slavisk i 2-3 mnd, nakken var like vond, dermed gadd ikke jeg det mer. Jeg vet dog at mange har god erfaring, og er ikke fremmed for å prøve igjen, men da velger jeg nok en annen:-)

Skrevet

Nettopp tilbake fra kiropraktoren selv. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Har en liten rygg feil og kiro er det eneste som hjelper for meg. De har hjulpet meg gjennom begge svangerskapene. I England hadde jeg tom ei som var spesialist på gravide og småbarn. Hun var helt fantastisk.

Ha en super og smertefri helg

Skrevet

Takk for det og like så!

Det er håpløst med disse kroppene som streiker altså! Og godt vi har funnet noen som kan hjelpe oss:-) Jeg har hatt mye problemer tidligere med nakke og skuldre pga skjev ryggrad, og det er dessverre ikke mange som har klart å hjelpe meg, så jeg er superglad for at kiropraktikerne finnes;-)) Alt kan nemlig ikke kureres med piller, dietter og helsekost;-))

Skrevet

Jeg har blitt litt kiropraktor avhengig. Det er noe av det første jeg leter etter hver gang vi flytter til et nytt sted. Vet at det er det eneste som funker på ryggen min. Da jeg var ung fikk jeg bekjed av leger at jeg måtte ligge i måneder hvis jeg ble gravid men det eneste jeg hadde av plager var halsbrann (banker veldig hardt i bordet).

Skrevet

JEg visste ikke at osteopater ga ut dietter... det har aldri min gjort

han har klemt og vridd og gjort forsiktige endringer og vips så ble jeg bedre... de har jo kiropraktikk og fysiterapi i bunnen før de blir ostefolk, men jeg skjønner jo at du ikke gidder å bruke noe som ikke funker..

for en lykke at kiropraktikermannen gjorde gode ting, drit å ligge langflat lenger enn tålmodigheten takler!

(også tenker jeg på søstra di, ganske mye)

klem fra

Skrevet

Å joda, noen gjør nok det, når de bommer skikkelig på diagnosen.............;-))

Men nå er jeg optimist da, og villig til å prøve, og tilgi, og be om unnskyldning om det er nødvendig, og krig og fred og sånn også;-))

Skrevet

Hos meg er det ikke stort som har funket. Har prøvd fysio, akupunktur, kiro, manuell terapaut, you name it.... Og i dag har jeg hatt min andre time hos naprapat. Det er så vondt,det...... så langt har jeg bare fått mer vondt.

Det er like ille som en fødsel uten smertestillende. (overdriver kanskje litt) Og nå i kveld kjennes det ut som om han har påført meg isjas i tillegg. Så jeg må ta opp til vurdering om jeg orker å gå til den type behandling.... Ellers er det utrolig hva man kan venne seg til av smerte... Det eneste er at på de verste dagene så går det veldig utover humøret.

Så gode råd har jeg ikke, men håp om å bli bra en dag... det har jeg.

Skrevet

Huffameg, jenter!!! Ønsker dere bedring så det holder i alle kroppsdeler!!! Jeg har bare litt vondt i ei skulder, men det er lite å snakke om. Krysser fingrene for dere alle sammen!!

Skrevet

Men en skulder er ikke bare bare... Hvis man alltid skal tenke på at noen har det verre enn deg når du har vondt, da kan man aldri synes synd på seg selv da, jo.

Så jeg krysser fingrene for skulderen din jeg, og ønsker god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...