Gå til innhold

Bakfra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så uvant med en mann som er så opptatt av å "ta meg" bakfra. Det har jeg ikke opplevd med mine norske kjærester.

Finnes det noe kulturell grunn til dette eller er det et individuelt behov

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, men jeg har hatt tre forskjellige muslimske kjærester fra helt forskjellige land og alle tre var ganske fikserte på det. Så jeg har lurt på det jeg og. Vet at noen steder så har muslimer analsex for å ikke bryte jomfruhinnen til kvinnen som må være jomfru når hun gifter seg. Men det skulle ikke spille noen rolle for en som har barn da.... Men synes det er litt rart at de er så ekstremt fikserte på det.

Skrevet

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle ture å legge det ut. Utrolig bra at jeg ble tatt alvorlig og at du også har lurt på det. Ikke så lett å ta opp dette.... Kan liksom ikke spørre svigermor heller synes jeg.

Skrevet

Mener du doggy style, eller anal sex?

Skrevet

Er glad du tok det opp jeg siden jeg har lurt på det jeg og. -Og ikke turt å legge det ut :o)

Ja det er analsex det er snakk om :-)

Hadde vært interessant å høre flere om dette.

Skrevet

jeg har nesten syntes det er litt omvendt.. Hadde en norsk kjæreste som gjerne ville dette, mens min afrikanske kjæreste aldri hadde prøvd dette med tidligere kjærester, og nå bare såvidt har prøvd det med meg....

Skrevet

tror nok dette er veldig individuelt ja.. Men må bare få lagt til at i følge Islam så er det haram(synd). Jeg har selv hatt norske kjærester som har vert fixsert på analsex, men min mann som er muslim vil ikke siden det som sagt er haram. Syns det er greit jeg da:)

Skrevet

Heldigvis er det jo forbudt i islam, så jeg slipper å relatere til det. Alle de muslimer jeg har datet (ikke så mange da hehe), og han jeg var gift med, var sterkt imot det, selvsagt.

Tror det har noe med hvor mye religiøse de er.

Skrevet

Mannen min har sagt at "hvis det er greit for deg, så holder vi oss unna akuratt det". Han er fra hindukultur, men ikke troende hindu.

Skrevet

Jeg har opplevd det med et par stykker og har følt dette nedverdigende. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men jeg syntes det er ekkelt og har følt de har gjort det fordi de ikke ville ha 'ordentlig' sex med meg siden vi ikke var gift... Ikke noe negativt til dere som velger å ha dette, det er bare sånn jeg følte det.

Skrevet

Tror dette er veldig individuelt ja. Flere norske jeg har vært med har hatt lyst til å ha analsex. (Huff, hørtes ut som om det var veldig mange, hehe.. Er ikke det da) Også min samboer fra India(kristen, ikke muslim). Han er den eneste som har fått lov, og nå har han heldigvis slutta å spørre, siden jeg ikke liker det. Men ville bare si at det virker som om det er en del nordmenn som liker det også i følge vennekretsen min hjemme i Norge.

Skrevet

Jeg har også opplevd at de utlendingene jeg har vært sammen med er opptatt av anal sex, har ikke opplevd det med norske gutter.

Men det er vel veldig individuelt tror jeg også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...