Karomamma Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Vips! Oppdatert på alle innlegg og svart på ganske mange (og heldig med trafikken i kveld er jeg óg). Makan til flink asså! Med hjertelig hilsen ...den velkjente, gamle og gode... Avdelingen for selvskryt, filial Oslo
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer, gratulerer...............og jeg regner med at du har stått og tråkket i passe marsjfart for å holde tempoet oppe................hahahahahahahahahahaaaaaaatsjooooo
Karomamma Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 He he, ja også UTEN skritt-teller da gitt! Neida, jeg har bare ventet på största möjliga tyssnad fra rommet til Karosnuppa sånn at jeg kunne gå inn og lirke kosekaninen ut av hendene hennes og hive den i vaskemaskinen. Kjære lille Kalle har antatt en ubestemmelig farge, litt sånn gusjegrønngrålysebrun....
Maud Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Du er flink du, føles godt når man har tråkket gjennom alle innleggene i jevnt tempo og kan telle sitt eget nick mange ganger nedover siden :-)
Superlis Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Kjempeflink har du da vært!! Kjenner av og til at jeg blir helt stressa hvis jeg prøver og oppdatere meg også popper det opp med nye innlegg:)) Kjempedeilig og få vasket kosedyrene av og til ja,er litt bedre og kose med:) (i allefall synes vi voksne det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå