Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Det skal jeg... Og sliter litt, for jeg ønsker ikke å gjøre det på samme måte en gang til. Har giftet meg i kirken med full pakke. Forslag til hvordan gjøre det med en ny vri uten at det blir et mangelfullt bryllup? Vil jo at det skal bli en fantstisk dag!
♥Snulder Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hei du! Jeg gifter meg for annen gang! Og det som er så flott er at denne gangen kan vi planlegge og gjennomføre det akkurat som vi vil ha det. Vi skal ha utevielse...ønsket ikke inn i kirke/rådhus.... Vi ber akkurat de vi har lyst på skal være med. Dvs at vi slipper å innkalle tanter og unkler og søskenbarn osv... De har vært i ett av mine bryllup og det synes jeg jammen får holde Første gang jeg giftet meg var jeg purung og følte på sett og vis at alt ble bestemt av min mor og svigermor. Jeg overdriver ikke!!! Til og med papirene som skulle sendes inn ble fylt ut på forhånd og bare lagt foran meg for underskriving. Denne gangen har jeg og min samboer tatt "kjolerunden" samme! Kjempekoselig.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Hvordan går dere frem for å få utevielse? Hvem skal vie dere? Høres kjempefint ut :-) Beklager at jeg er anonym, men det er så mange som kjenner meg her inne...
♥Snulder Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Vi har leid et gammelt museumstun, og snakket om at det hadde vært kjempefint om vi kunne få tatt både vielse, fotografering og festen på samme sted. Sparer masse tid ved å slippe kjøring hit og dit. Vi bor i en kommune, og skal gifte oss i en annen. Hvis dere skal bruke prest, så lønner det seg å kontakte deres eget prestegjeld først for å høre om de vil foreta vielser utenfor kirken. Vi gikk direkte til den andre kommunens prest... samboer kjenner ham.... og dermed må vi betale oppunder 2000 for selve vielsen. Men det er verdt det synes vi. Problemet er bare å planlegge vielsen på et sted som ikke blir umulig hvis det er dårlig vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå