Maud Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Laget først en annen tråd om dette med en mindre klar overskrift. Attpåklatten er i tvil om hvor nyskjerrige vi er her inne og er redd for at vi går glipp av potensielle, men ut fra all aktiviteten her inne og alle rare vendinger tråder tar, er vel det tvilsomt... Det ser ut til at 21. april er en dato som passer oss utålmodige, det er for lenge til juni... Jeg ringer Homsbu i slutten av neste uke (uke 4) og reserverer plass avhengig av interesse på denne tråden. Det holder at dere regner det som nokså sannsynlig at dere vil være med, endelig bekreftelse kommer senere. De som hittil har meldt sin interesse er: Attpåklatten Karomamma Strikkballen Babyonboard Reveenka Snulder Maud
phantomet Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg vil også være med!!!! *hurra* Og så har jeg servert en plan til Dritgrei, som gjør at også hun vil bli med... Hun kan jo komme med endelig bekreftelse selv....*smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 De som hittil har meldt sin interesse er: Attpåklatten Karomamma Strikkballen Babyonboard Reveenka Snulder Maud phantomet Dritgrei hei hei
Maud Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 Hurra! Enda to av de jeg har lyst til å treffe :-D De som hittil har meldt sin interesse er: Attpåklatten Karomamma Strikkballen Babyonboard Reveenka Snulder Maud phantomet Dritgrei
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 De som hittil har meldt sin interesse er: Attpåklatten Karomamma Strikkballen Babyonboard Reveenka Snulder Maud phantomet Dritgrei hei hei KOM IGJEN JENTER!!! JO FLERE VI ER SAMMEN........................:-)) Hjelp til å holde denne oppe!!!
Maud Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2007 Jeg dytter litt, jeg. Hvor er dere jenter?
Maud Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2007 Jeg dytter og repterer litt informasjon: Hvis vi bor minst 4 personer i villa med plass til 6 (det er er 3 soverom i hver villa), koster det 1295,- pr pers med halvpensjon. De som vil ha behandling, må bestemme seg for dette nokså raskt slik at det kan bestilles. Gå inn på www.holmsbuspa.no og se om det er noe som frister... De som hittil har meldt sin interesse er: Attpåklatten Karomamma Strikkballen Babyonboard Reveenka Snulder Maud phantomet Dritgrei hei hei
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Kokkeliko.... jeg melder meg av... glemte det litt - men vi skal jo gifte oss, he he he he.... :-) jeg blir med når studentøkonomien blir til fastansatt økonomi! ;-)
Gummelillan Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 Beklager all somlingen min, men har nå da endelig falt ned på... at jeg stiller den 21. april på Holmsbu ;-) Lille Leo fyller år den 20. og mammaen er bortreist langhelgen før også, så det tok litt tid før jeg følte meg helt komfortabel med det å skulle være borte fra henne enda en dag... Men greier jo ikke å gå glipp av noe heller da.. ;-)))) Gleder meg masse, jeg! Og satser på at Toro og jeg greier å fikse bursdag til Leo søndag den 22. likevel...Må jo få bevist at jeg er skikkelig effektiv husmor da ;-)
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har også barn som fyller den 20.!! Men han blir 16, så han merker vel ikke at mamma er borte en gang tenker jeg!!!! ;=)
Maud Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 22. januar 2007 Jeg dytter og repterer litt informasjon: Hvis vi bor minst 4 personer i villa med plass til 6 (det er er 3 soverom i hver villa), koster det 1295,- pr pers med halvpensjon. De som vil ha behandling, må bestemme seg for dette nokså raskt slik at det kan bestilles. Gå inn på www.holmsbuspa.no og se om det er noe som frister... De som hittil har meldt sin interesse er: Attpåklatten Karomamma Strikkballen Babyonboard Reveenka Snulder Maud phantome t Gummelillan Dritgrei hei hei hadde glemt at hun skulle gifte seg. Hallo - går det an da? Synd du ikke synes du har råd til å bli med. Du var helt klart en av dem jeg hadde lyst til å treffe.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2007 #17 Skrevet 22. januar 2007 Det var hyggelig, og jeg skal nok treffe dere, bare ikke på en så kostbar måte... eller? kostbrat blir det vel alltid når det begynner å gli ned den ene jordbærdrinken etter den andre.... hehe :-) spa spa spa.... deilig! ååååå som dere skal kose dere, det blir stas! :-)
Tiggywinkle Skrevet 22. januar 2007 #18 Skrevet 22. januar 2007 Heisann og hoppsann. Jeg melder meg på med et lite forbehold. Gode, greie bestebvenninnekollegen min fyller 40 den helgen. Hun har imidlertid ikke satt dato for festen ennå, hvis det ikke blir kræsj så er jeg med. Høye ammeskuldre trenger både massasje og jordbærdrinker:-)
Reveenka Skrevet 22. januar 2007 #20 Skrevet 22. januar 2007 Skal vi bare bestille behandlingen selv hver for oss, eller skal det bestilles samtidig med resten av oppholdet?
Superlis Skrevet 22. januar 2007 #22 Skrevet 22. januar 2007 Måtte bare pine meg selv,har vært og tittet på nettstedet,sukk:( Men dere får det sikkert helt fantastisk,engang engang....engang skal jeg også være med:) Kos dere!!!!
Natteravnen* Skrevet 22. januar 2007 #23 Skrevet 22. januar 2007 Skulle gjerne blitt med,men det blir nok for tidlig for min del - mht amming og barnepass...........Men det frista veldig!
Maud Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 22. januar 2007 Jeg dytter og repterer litt informasjon: Hvis vi bor minst 4 personer i villa med plass til 6 (det er er 3 soverom i hver villa), koster det 1295,- pr pers med halvpensjon. De som vil ha behandling, må bestemme seg for dette nokså raskt slik at det kan bestilles. Gå inn på www.holmsbuspa.no og se om det er noe som frister... De som hittil har meldt sin interesse er: Attpåklatten Karomamma Strikkballen Babyonboard Reveenka Snulder Maud phantomet Gummelillan Tiggywinkle
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #25 Skrevet 23. januar 2007 Nå har jeg bestilt behandlinger, bare så dere veit det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå