snoopiloo Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Bare litt nysgjerrig på hvor mye dere orker før kroppen sier stopp. Noen som trener, går turer o.l..?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 går litt turer av og til,men de er ikke lange.. :-) ellers er det bare en daglig tur i butikken og litt klesvask.. resten av tiden sitter jeg stucked i sofaen foran pc-en og tv-en... Kjedelig! Men heldigvis kommer babyen snart og man kan begynne å leve normalt igjen :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Gjelder det meg også?????? som er over termin?? Hihihi De siste ukene har jeg hatt enoooooooooooooormt med energi...... Vasker og rydder i ett. I dag har jeg vært på shopping i byen og kaffe besøk hos venninne....
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Vasker og rydder en del, men orker ikke gå noe særlig...var helt utslitt i går etter bare 3 timer nede i byen....og de tre timene ikluderte to stk kafebesøk, he he.
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Jeg lever helt som normalt, med en powernap innimellom:) Har 26 dager igjen, da:)
eva luna Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Gjør det meste av husarbeidet, koser meg med sønnen min og studerer fullt :-)
ssistah Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 jeg var veldig aktiv. det hjelper å være aktiv har jeg hørt hodet fester seg bedre eller noe, det sa hvertfall venninner av meg har fødet før..så jeg tror det hjelper veldig....fått bevis på det også..hadde termin 30.01.07 men fødet 14.01.07...
tinka73 Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Så heldige dere er som har mye energi! Jeg puster som et blåsebelg og får hjertebank bare ved å gå opp trappa Husvask og støvsuging kan jeg bare glemme... Går tur på ca 20 min hver dag da, to turer hvis formen er ekstra god en dag. (90 åringer med rullator har ingen problemer med å ta meg igjen, for å si det sånn..) Gleder meg vannvittig til å bli ferdig og kan komme i form igjen! 11 dager igjen til termin!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 heldige dere er. Har vært i fin form i hele svangerskapet. Men nå har jeg fått bekkenløsning, så når jeg går meg en tur blir jeg sengeliggende i flere timer etterpå. Er fire dager på overtid..
kromis Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Jeg prøver å få ryddet ut de siste tingene mine etter flytting, ellers så går jeg veldig lite pga bekkenløsning og glatte veier. Handler litt, besøker noen, tar meg av datteren min. ser på tv, sover og er inne her endel på BIM.... Og steller alle dyrene mine (14 kaniner ute, en hund og to katter) Noen dager er jeg kjempeaktiv, for så neste dag så orker jeg ingenting! I dag her jeg vært kjempetrøtt og sliten.. har bare 20 dager igjen og kniper igjen så godt jeg kan til sambo kommer hjem fra Øst Timor 26.januar (neste fredag). Men gleder meg veldig til å kunne føle at kroppen virker igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå