Gå til innhold

Dere som er sykemeldt, hva bruker dere tiden på?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broderer jeg da. For tiden er prosjektet et babyteppe. =)

Vil også bruke endel av tiden til å være mye ute, men med bekkenet mitt, så blir det ikke helt som jeg hadde tenkt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykemeldt pga kvalme, så er begrenset hva jeg orker å gjøre...blir stort sett soving og tv-titting...og å være her inne. Er i allefall bedre enn det har vært, for da orket jeg ikke være her inne engang...

Skrevet

Har vært sykemeldt siden nyttår pga høyt blodtrykk og kvalme. Orker heller ikke så mye. Etter å ha levert vesla i bhg går jeg hjem. Prøver å gjøre litt husarbeid, men det går sakte. Hvis det blir langvarig sykemelding skal jeg kjøpe garn og strikke lappeteppe til babyen. Det gjorde jeg til vesla også... :-)

Skrevet

her er d fult kjør fra morgen til kveld med lillegutt på 1 1/2 år..så turer ut osv..

Skrevet

hehe - jeg spyr. Og så spiser jeg en riskake. og så spyr jeg igjen. Og så spiser jeg enda en riskake. Og så.... ja, dere skjønner! Første gang på bim siden jul. men nå må det vel nsrt være over? Er sykemeldt fram til 28. januar med ny legetime den 26 for å vurdere formen. Har fått beskjed om å sove, spise og ikke minst drikke. Hvis jeg ikke er flink til det blir jeg lagt inn på st. olavs for å få drypp. No way jeg vil ha slange i hånda, nei!

Skrevet

hehe.. jeg har vært sykmeldt siden november pga kvalme. vært innlagt en uke også.. har ikke orket så mye annet en å ligge på sofaen.. til og begynne med orket jeg ikke tv, internett eller besøk. altså ingen lyder rundt meg... først nå denne uken jeg begynner å bli bedre.. HERLIG! da benytter jeg tiden til å pusle hjemme. så deilig å være litt husmor på en måte.. hehe.. vil lære meg å strikke jeg også =o) ellers så er jeg å går små turer ute =o)

Skrevet

har vært 100%sykemeldt siden starten av desember..bekkenløsning..

dagene går,så finner på litt forskjellig hver dag.. de dagene jeg har gode dager,går jeg turer og sånt.. de dagene jeg har mindre gode dager,ligger jeg på sofaen og ser på tv..surfer på nett å slikt...

prøver å bevege meg hver dag slik at jeg ikke forfaller helt før fødselen..=)

hjemmesiden er også moro å pusle med..

Skrevet

Jeg leverer gutten min i bhg, så er det hjem og sover 1-2 timer... trenger myyye søvn om dagen. Ellers driver jeg med scrapbooking og da går tiden fort! Så henter jeg gullet igjen i 15 tiden, så middag.....Dagen over

Skrevet

Vært sykmeldt stort sett hele tiden siden september. Er jo dårlig da, så orker ikke mye. Surfer litt på nettet, surrer litt hjemme, møter venner (flere i sv.skaps-permisjon), leser litt, tja... Kjeder meg ikke og tida går fort, men vet virkelig ikke helt hva jeg holder på med hele tida! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...