Gå til innhold

Tenåringsgutter er søte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sitter tre stk av eksemplaret i stuen nå, med krøller, kort hår, langt hår og de er så søte:-) Han ene er beileren til min snart 14-årige tenåring og er så søt så:-)

De hilser pent og takker for seg når de går igjen, de er høflige og snakkesalige. Helten hadde sågar også med seg en hilsen fra sønnen til en venninne av meg, en som er et år eldre og som jeg har kjent hele livet:-) Du Klatten, skal hilse deg så mye fra O......... og si at du er kul!!!

Fniiiiis...........de er noen skjønninger ja:-)

Det finnes nemlig nok av de som ikke er like sjarmerende på den alderen............:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg er helt enig!

Vi hadde to her i helgen, naboer og tidligere klassekamerater av min trettenårige datter. Den ene ser ut som en ellevåring, nydelig søt og barnslig, og den andre har blitt så lang som en flaggstang siden sist jeg så ham for noen måneder siden. Men like flau og fregnete som før.

Begge kjempesnille og greie gutter, veldig høflige

Det er veldig morsomt å følge med barna og vennene deres på den alderen der.

Skrevet

Hihihihihihi..........den beskrivelsen lang som en flaggstang var betegnende ja:-) Ihvertfall for et par av dem........en er fremdeles liten gutt;-))

Skrevet

Det er en spennende alder - de er liksom både små og store på en gang. Vet ikke selv når de vil være store eller små heller. Du kan jo i hvert fall slå deg på brystet - sånne tilbakemeldinger kommer ikke hvis de ikke mener det.

Jeg møter stadig ungdom som sliter med å vise frem de søte sidene av seg og som dessverre skaper mange negative sirkler rundt seg. Da er det ekstra hyggelig de gangene man kan "ta dem på fersken i å gjøre noe bra". De blir jo så strålende fornøyde når de en sjelden gang får positive tilbakemeldinger.

Skrevet

Ja er de ikke fine når de befinner seg i stadiet mellom barn og voksen. Kroppen får liksom ikke helt bestemt seg for hvilken kroppsdel som skal være barn og hvilken som skal være voksen....hehe...

Jeg har 2 supersjarmistroll.... 1 en som kan være sjarmerende hvis han oppnår noe!

Skrevet

Kanskje vi rett og slett må ha dibbeungdomstreff snart også da;-))

Vi var vel enige om det på festen Snulder, at vi var for tvangsekteskap, så lenge det gjaldt våre egne barn;-))

Skrevet

Ja de kan være kjempe søte hvis de bare vil:)) Stort sett er de jo det !! Helt enig klatten,for tvang med egne barn..hehe......synes jeg hører de: "Mamma du e jo helt syk"

Skrevet

So what? svarer mamman da;-))

Skrevet

thihi sånn pleier jeg og og svare:))

Skrevet

Det er godt det er flere av oss;-))

Skrevet

Helt klart FOR tvangsekteskap for våre egne. Da blir vi jo perfekte svigermødre også....:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...