Gjest Mamsidaisy Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Skjønner at det bare går en vei.. Ikke bare tyngdekraften som gjør at ting på kroppen siiiiger laaangsomt nedover og smilerynker som begynner å ligne mistenkelig på sinnarynker.... Få'kke være med vi, da, eller??... ...sukk... (c;
Feliz31 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 du får definere deg selv som 29 og noen måneder... man er ikke eldre enn man føler seg..
konvall Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Du sier noe... Blir 35 i februar, da er visst min karriere her inne slutt....
Determeg Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg trodde dette forumet var for de som har fått barn i alderen 26-34??? Hvis ikke har jeg tatt grundig feil, og kan virkelig bare pakke! Jeg er å regne for en fossil jeg da, som bikket 36 i november.. :-( buuu huuuu Takk for meg...???
Hjertemor Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Takk og pris at det er flere modne mammaer her:) Blir 35 i august, men føler meg ikke gammel:))
Determeg Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Ikke jeg heller, og det er vi ikke heller:-))
nick39 Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 hummmf og dere snakker........... :-) jeg blir 38 år nå den 6 februar
Løvehjerte Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes dere skal fortsette å være her, jeg. Les overskriften som ”Mor i mental alder 26-34”!
Tinka Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Fyller også snart 35 år så godt å høre at vi er flere her...:-)
Mine to jenter Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Hei, satt og kikket på oversikten over forumet og så "mor i aldere..." og tenkte jaja jeg går under en av disse men HVA med de som er over...hehe Synes dere skal fortsatt henge med Jeg "niholder" på mine 29..
Tokatter_USA Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 For dere, jeg mener oss, er det Modne foreldre. De (jeg mener vi (søren, jeg glemmer hele tiden)) er fra 35 og opp.
melkekua™ Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Er jo et forum som heter: Mor i alderen 35 og oppover, men ser at det er lite aktivtet der ..... så hvis dere heller vil holde til her inne så er vel ikke det noe problem ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Vi har blåst liv i siden Mor i alderen 35 og oppover:-) Vil dere være med så heng på!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå