Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hvem tror du på? Jeg heier iallfall på Yssen! Synes Valla minner mistenkelig mye om min gamle sjef! Og hun var en møkkakjerring altså!
Hoppetussa Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hehe! Jeg må vel bare bruke klisjeen at "en sak har alltid to sider" - det er jo to sterke personligheter som står mot hverandre her. Jeg har ting å påpeke på hvordan de har håndtert saken begge to.
*1+1=2 små* Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Liker INGEN av dem:P Yssen gjorde en feil når hun gikk til VG og Valla er for stolt til å si at hun har driti seg ut.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Foretrekker Valla. Forkastelig å publisere et slikt oppsigelsesbrev i VG som Yssen gjorde. Tror heller ingen av dem er uskyldige pusekatter, og skal man være leder for en slik organisasjon må man være tøff.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Yssen, selv om jeg egentlig ikke liker noen av dem. Valla er i alle fall helt på trynet ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå