mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Har du behov for vogn til 3 små ? Jeg trenger ikke min vogn lenger. Den kan brukes både som tvilling og trillingvogn. Barna sitter etterhverandre. Merket er Basson.
*makrell i tomat* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hei. Ja,jeg er på jakt etter en trillingvogn, har begynt å jobbe som dagmamma,siden vi ikke har fått bhg-plass, og skal passe 2 ettåringer + min egen frem til høsten. Hvor mye skal du selge den for? Følger det med regntrekk?
mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Det følger med 2 Basson seter med fotsekk og regntrekk + 1 Simo sete med regntrekk. Alle 3 setene passer på vogna. Det er kurv under vogna og handlenett. Ønsker 1200 kr for alt.
*makrell i tomat* Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Hei igjen! Dette høres jo helt supert ut ) Er veldig interesert!!!!! Kan du ikke sende meg en mail, og skrive hvor du holder til,må gjerne sende et bilde av vogna ) Jeg holder til i Oslo. [email protected]
mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Vogna er nå solgt til noen som kunne hente den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå