Gå til innhold

Trenger du Tvilling / trilling vogn ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du behov for vogn til 3 små ?

Jeg trenger ikke min vogn lenger. Den kan brukes både som tvilling og trillingvogn. Barna sitter etterhverandre. Merket er Basson.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

 

Ja,jeg er på jakt etter en trillingvogn,

har begynt å jobbe som dagmamma,siden vi ikke har fått bhg-plass,

og skal passe 2 ettåringer + min egen frem til høsten.

 

Hvor mye skal du selge den for?

Følger det med regntrekk?

Skrevet

Det følger med 2 Basson seter med fotsekk og regntrekk + 1 Simo sete med regntrekk. Alle 3 setene passer på vogna. Det er kurv under vogna og handlenett.

Ønsker 1200 kr for alt.

Skrevet

Hei igjen!

 

Dette høres jo helt supert ut :o)

Er veldig interesert!!!!! Kan du ikke sende meg en mail,

og skrive hvor du holder til,må gjerne sende et bilde av vogna :o)

Jeg holder til i Oslo.

 

[email protected]

 

 

 

Skrevet

Vogna er nå solgt til noen som kunne hente den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...