mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 hei fint om du kunne se på meg, spådame:) vet du bruker masse tid på dette og mange som spør.evig takknemlig. jeg er i lykkeligeomstendigheter. gravid med nr 2. har en gutt fra før, på 2.5 år. min termin er helt slutten av juni.ca 30 ska på ul snat, morro å ca vite kjønn? hvordan ser du at forholdet til min kjære samboer og mer er? fødsel før/etter termin....? mange tusen takk...:) . jeg født 090283 han 211182
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2007 mente hvordan ser du at forholdet vårt er?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 et lite dytt....
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 og et lite dytt fra hybelboren:)takk
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 får opp en gutt til. Ang forholdet deres får jeg opp at det er ett eller annet du/dere engster dere for. Det er noe dere misforstår ved hverandre og at det er en del bekymringer i bildet. Ellers så får jeg opp dere gir rom for hverandres drømmer, og at dere har et stabilt forhold. Jeg får opp at så lenge dere ungår misoppfateleser og bekymringer vil dere ha et trygt og godt forhold. Får også opp at du vil føde litt før termin
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2007 tusen takk:) blitt spådd jente før men har hele denne siste tiden kjent på meg at d blir en gutt...rart, en liten nicolai. sier bare han inni magen..men kan jo self være jente også. nok engang takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå