Superlis Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Svigerinnen og min bror kjøper nesten aldri julegaver til mamma og pappa,kjøper en ting når de treffer de,og da er det alltid masse om og men om hva de skal kjøpe:( Sånn er det når de skal kjøpe bursdagsgaver også,da er de sånn mot ungene våre også. Hun gir alltid til sin familie når det er jul og når de faktisk har bursdag..Jeg vet at mamma synes det er litt ekkelt og få julegave i februar og mange ganger ikke før i juli,da har hun bursdag og da må hun vente på bursdagsgaven til et par mnd.etterpå. Jeg er sånn som synes det er koslig og gi fordi jeg håper mottaker skal bli glad,og ikke fordi jeg må. Jeg prøver og huske og sende mld.eller ringe når noen har bursdag også,fordi jeg synes det er koslig:) Men i det siste er jeg rett og slett blitt slem:( har sluttet og gratulere denne svigerinnen med dagen,hun har aldri husket meg i alle de 15 årene jeg har kjent henne..Er ikke helt lett og la være,men flyr bare en f.i meg av og til:) Masse rot dette her og ganske uvesentlig,men lurer bare på om noen opplever det samme?? Ha en fin dag:))
dritgrei hei hei! Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg opplever bare at av og til blir kroppen min fylt av gift fordi jeg må forholde meg til mennesker som gjør meg både sinna og trist og sliten.... det som plager meg mest er at jeg lar dem forsøple hode og hjerte og hjerne.... La dem gå fløyten hele gjengen, sett dem i bur gi dem vann i ny og ne.... de kunne jo fått en seigmann på lørdag. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Den støtter jeg dritgrei:-)) Vi velger jo våre "kamper" her i livet, eller vi kan velge det bort. En tøff jobb, men det er godt å få det gjort:-))
Karomamma Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Hvis svigerinnen din har litt humor (selv om det er lite trolig etter det du forteller...), kan du sende henne en melding neste gang: Hurra, jeg har bursdag i dag!!! Hvis det er verdt å prøve mer altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå