lille_sol Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Eldstemann blir 3 år om ikke så lenge, og jeg føler meg helt "tom" på ideer til hvordan en 3-årsdag bør være.. I fjor var det ikke noe krise, da syntes han det var bra med familieselskap på Peppes. Men lurer jo på om jeg bør arrangere barneselskap? Og hva finner vi på da, som 3-åringer kan være med på? Mye fri lek, eller mye organisert av meg? Kjenner ikke så veldig mange med barn på samme alder, så noe digert selskap blir det ikke uansett. Men det vil kanskje bli 3-4 barn på hans alder, pluss småsøsknene deres.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Oppskriften vår var ganske enkel for 3-åringen. 2 timers bursdag. Pakker først, så Pølser & brus. Så lekte de med diverse nye leker og endevendte barnerommet. Så kake/gele og mer brus og da satte sukkerkicket inn, så da steg lydnivået og de løp og løp... Vi åpnet "skattekisten" som var full av sjokoladegullpenger og så koste de seg litt med det. Plutselig var tiden inne for henting og bursdagen var ferdig. Er prinsipielt motstander av de hersens godteposene som deles ut i bursdagene. De får jo i seg mer enn nok i løpet av bursdagen - hvorfor i all verden skal de ha med noe hjem?... Ergo var det ikke no' godtepose hos oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå