Gå til innhold

Send over noen vann kopper, da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Hannah og Thyra har vannkopper. Vi vil gjerne ha noen. Det er godt for alt man bli ferdig med, så send gjerne over litt smitte!!!

Her har vi ei lita nusse som er litt forkjølet. Var på ett års kontroll i går. 78,5cm og 8565gr. Lang og slank! To vaksiner, en i hver lår. Hun skjønte ingen ting da den snille, hyggelige damen plutselig ble slem og stakk henne med en nål. Men så ble hun veldig hyggelig og snill igjen og ga nussa en spennende leke. Da sluttet nussa å gråte. Men da damen vasket det andre låret med sprit, skjønte nussa hva hun hadde i vente og begynte å gråte før sprøyten kom. Huff å huff......ikke greit å være liten, nei! Og om kvelden hadde vi en febervarm, grinete nusse. Litt feber i dag også. Det er første gang hun har reagert på en vaksine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener selvfølgelig "vannkopper!" (ler)

Skrevet

thihi....kan bli ganske morsomt med litt ord deling..hehehe

Skrevet

Vannkopper og vannkopper fru blom..........Hannah er i toppform igjen, det var en halv dag med prikker, og en dag og kveld med feber...........så det er nok ikke vannkopper hun har hatt nei......Men jeg har iallefall blitt forkjølet.............atsjoooo..............kanskje jeg må begynne med pysj om natten, siden vinduet står på vid gap og det er minus inne når jeg våkner?

Skrevet

Ja bare pass deg ,det er farlig og ligge med rumpa bar!! Det har jeg hørt...hehehe.........Men god bedring altså:)))

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAATSJOOOO;-)))

Skrevet

Forresten, kom på at jeg i min pure ungdom vanket på et sted her i byen som hadde et bar, og gjett hva den het da?

Joda, Rompa Bar;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...