Gå til innhold

HØYGRAVID! Hva med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er neste milepæl nådd. 40 dager igjen. Tiden snegler seg av gårde mot termin. Kan nesten ikke vente til jeg kan poste at jeg er fødeklar. For ikke å snakke om den dagen jeg kan fortelle alle at den lille er født:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høygravid her også :o) Følte også at 40 dager var en milepæl. Nå er neste milepæl "fødeklar", som er om bare 5 dager... Hjælpes!

Noen ganger føler jeg meg klar som bare det, til å gå i fødsel og få ut babyen. Andre ganger må jeg innrømme at "det kan godt vente litt til, bare litt... *angst*". Men gleder meg jo fælt til å møte lille snuppa da :)

Kos deg med resten av tida :)

Skrevet

Høygravid fra i morgen : ) Gleder meg også veldig til at babyen kommer :)

Skrevet

oj, har vist bare 17dager igjen til termin. Synest tida går fort jeg.

Kanskje jeg skal ta og gjøre klar senga og vogna i dag:-)

Skrevet

når er man HØYGRAVID??

Skrevet

Når det er 40 dager igjen. Så er man fødeklar når det er 21 dager igjen:-) Hvordan ligger du an margrethe80?

Skrevet

14 dager igjen til termin her.

lei av å vente................. kjeder meg veldig veldig

Skrevet

Jeg har 80 dager igjen, så må nok være litt tålmodig...

Skrevet

hihi 76 dager...

Skrevet

56 dager igjen,tiden går sånn passe syns jeg :o)

Skrevet

høygravid her å:-) syntes denne reisen har gått fort jeg:-) Har 32 dager igjen og snart fødeklar,iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Skrevet

..63 dager, jeg... Hmm.. nå føltes det plutselig som om det er så innmari, skrekkelig lenge igjen.. :-/

Skrevet

10 dager til termin her=)

Skrevet

19 daga igjen no. Burde kanskje få reid opp senga, ordna vogga, og lagt posen klar i vogna :)

Men e så slapp å sliten og sløv. Vil føde no!!!

Skrevet

21 dager igjen her, så jeg er FØDEKLAR:o)

Men skal ha KS til onsdag, så jeg har jo bare 6 dager tiljeg får møte den lille:o)

Jeeeii

Skrevet

9 dager igjen, og kjeeempe lei! Alt er klart hos oss, så nå må den lille komme ut!!=)

Skrevet

oh-oh-oh er vist fødeklar i dag jeg =))

Skrevet

5 dager igjen i dag.... Håper han kommer i helga, for da er bestemora her, og vi har barnevakt til de 3 andre;-))

Skrevet

Jeg har også 5 dager igjen. Akupuntøren sa til meg at jeg ikke trengte bestille ny time til mandag, for da regna hun med at jeg hadde født... Spennende:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...