Gå til innhold

Ha en fin dag jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hopper jeg i dusjen og drar på barseltreff i snøværet! Nydelig vintervær her i dag og sånt blir man bare i knallhumør av!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg med på dee Gummis... *ler*

Nydelig vintervær her også...*skratter*

Jeg er ute av dusjen, og klar til å dra på barseltreff hvert øyeblikk...

Må bare sjekke hvor det er denne gangen...

Ha en flott dag alle sammen!

Skrevet

Kos dere på barseltreff i den nydelige vinterværet! Jeg skal pine meg gjennom littegranne dibbing(hehe) før jeg finner sofaen og tar med en tekopp, nesedråper og halslinser....(dakkar meg...)

Skrevet

Ha en flott dag du og!! Her er det ikke noe fint vinter vær:( Men ser faktisk sola nå:)) ........................................God bedring til deg reveenka,stakkars stakkars deg..trøste,trøste!!!!......................Og tilslutt ha en fin skidag!!! Sukk,savner sånn og gå på ski:(

Skrevet

Heldig dere med flott vinter ver - her har vi nå 84 dager med regn på rad!! Men vi får vel komme oss ut en tur for det.

Skrevet

Ha en flott dag alle sammen!

Her varte vinteren i nøyaktig 1 døgn, nå er det bart igjen, knallblå himmel og strålende solskinn:-)

Så da bor jeg vel i syden jeg da;-)

Atsjooooo...................eller kanskje ikke...........atsjooooo.........Reveenka, om det er noen trøst, så er vi nå to med dette neser............atsjoooo......

Skrevet

Klart det; felles skjebne felles trøst! Kanskje du får pysj i 40årspresang...?

c",)

Skrevet

Jeg vil også gå på ski! Ifjor var det beste vinteren i manns minne her - og gjett hvem som ikke fikk gått på ski fordi hun først var høygravid - og etterpå hjemme og ammet babyen heeele tiden...? c",)

Skrevet

Hahahaha..........fikk jo ny til jul........men blir så fryktelig varm må skjønne av dundyne, pysj og nesten ingen kuldegrader............kroppen er jo like forvirret som hode når det gjelder klimaet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...