liten blåfugl Skrevet 18. januar 2007 #26 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei Baby Cakes! JEg vil bare si at jeg skjønner deg veldig godt. Og skjønner godt at du blir lei deg. Tror det er lurt som du sier at du snakker med sambo i kveld så slipper du å gå rundt å tenke så mye, og bli lei deg for ting som du kanskje ikke trenger å være lei deg for. Skjønner veldig godt at du syns det er synd at han nesten ikke vil bruke ringen. Husker min også syntes den var veldig uvant i begynnelsen... Det er nok sånn de fleste menn er... Skjønner deg også veldig godt med det å få en baby. Jeg tenker også at jeg vil ha barn som det ikke er så veldig stor alders forskjell mellom. Selv om noen sier at det bør være mer enn 3 år i mellom. ( er bare 1,5 år mellom meg og søstra mi, og vi har et supert forhold.) Jeg ønsker meg så veldig barn at jeg kan godt få barn mens jeg er student. Vi får ikke verdens beste økonomi, men jeg ofrer gjerne ting som jeg unner meg nå til baby istede. Men du har jo barn fra før, så du vet jo best hva dette går ut på. Skjønner at det er mange som vil vente til alt er perfekt til å få barn, men jeg tror at det nesten alltid vil være noe som kan bli litt bedre. Ett av de beste utgangspunktene er i hvertfall det sterke ønsket om barn... Jaja, jeg har ikke noen gode råd eller tips, men håper dere får en god prat i kveld, og at dere får oppklart i det du går å tenker på. LYKKE TIL =) KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7842383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måånestråle Skrevet 18. januar 2007 #27 Del Skrevet 18. januar 2007 Kjære lille BabyCakes Jeg ville bare støtte deg i at det er helt håpløst med disse anonym-knappene her inne. Jeg leser alle innlegg som er signert med "Anonym" med en STOR klype salt. Har også lagt merke til at mange av hovedinnleggene som er signert med Anonym også ofte får sitt første svar (som gjerne hetser hovedinnlegget/-er) fra Anonym. Jeg tror dette ofte er samme person som skriver både hovedinnlegg og første svar, og som bare gjør dette for å føcke opp stemninga. HELT IDIOTISK, spør du meg. Hvis du ikke har annet å drive med, så bør du skaffe deg et liv! (snakker til Anonym, altså!!) Når det gjelder ditt hovedinnlegg BabyCakes, så skjønner jeg godt at du blir lei deg. Det hadde jeg også blitt. Men det eneste dere kan gjøre er å snakke sammen, og prøve å avklare både hva og hvorfor dette er så viktig for deg, og om det ligger noen mening bak det fra hans side. Kanskje er det ikke sånn som du tror?! LYKKE TIL BabyCakes! Og PISS OFF, Anonym. Get a life! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7843495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #28 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei 30årogførstegangprøver Jeg er den som skrev under med anonym i nederste innlegg, og jeg er IKKE den anonyme som har skrevet innleggene lenger oppe. Blir faktisk veldig skuffet og lei når man får refs fordi man velger å signere med anonym. Dette er jo et valg og en rettighet man har her inne og da bruker jeg det når jeg føler behov for det. Jeg synes jeg har skrevet et konstruktiv innlegg til Baby Cakes. Det skal dermed sies at jeg synes innlegget til anonym lenger oppe er tullete. Når vi først er inne på dette med anonym-knappen så synes jeg generelt at folk på Bim er litt naive av og til - når de legger ut om privatlivet sitt i all offentlighet. For dem som er nyskjerrig nok er det bare å gå inn på album og finne ut hvem folk er og legge sammen to og to. Av og til velger jeg å være anonym, og den rettigheten har jeg tenkt til å fortsette å bruke. Jeg har hatt mange fine samtaler med dere her inne med mitt nick som signatur, så derfor føles dette litt rart. Jeg velger å legge dette i glemmeboken, og håper vi kan fortsette å ha det hyggelig her inne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7843761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa prøvd lenge Skrevet 18. januar 2007 #29 Del Skrevet 18. januar 2007 nå kan det høres ut som jeg er litt slem men det er ikke hensikten.... nå snakker jeg bare ut i fra innleggene som du har skrevet... hadde det vært min situasjon så hadde jeg satt meg ned med min samboer å tatt en laaaang prat....for det virker jo ikke som om du har det så godt...ikke det at han er dum eller noe men det virker jo som om dere har veldig ulike mål og meninger med livet...og jeg syns absolutt ikke at du skal sette utdannelsen din på hold fordi han sier det for det bør du være enig i og det er ditt liv det er snakk om! og for å være helt ærlig så syns jo jeg også det er litt rart å ikke tørre å fortelle foreldra sine at man er forlova for det skal jo være en gledens nyhet for alle! i mine øyne så er forlovelse et symbol på at man elsker hverandre og vil være sammen for alltid og det skal man jo ikke være redd for å si... uansett så ønsker jeg lykke til og jeg håper alt ordner seg! det er ikke sunt å gå rundt å være lei seg... og til anonym!!? FUCK OFF!!! det er på grunn av sånne som deg at verden blir et vondt sted å bo! hvis ikke du har noe fornuftig og saklig å si så gi faen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7844317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måånestråle Skrevet 18. januar 2007 #30 Del Skrevet 18. januar 2007 Beklager hvis jeg uttrykte meg litt uklart og i overkant frekt ovenfor. Jeg mente IKKE å hetse alle som signerer med anonym, og at mitt innlegg havnet under ditt anonyme innlegg var helt tilfeldig. Når jeg skrev at Anonym må få seg et liv, så mente jeg de Anonyme som operer på den måten jeg refererte til. Beklager at jeg ikke var tydeligere på dette! Jeg synes anonym-knappen misbrukes titt og ofte, og for min del kan den derfor like gjerne fjernes. Men jeg forstår GODT at man av og til har behov for å spørre om ting uten at alle vet hvem du er. Jeg er enig med deg angående hvor mye man legger ut om privatlivet. For min egen del så signerer jeg med nick, men jeg prøver å tenke gjennom hvor mye info jeg gir ut slik at jeg likevel ikke skal bli gjenkjent. Jeg har ikke sagt til noen jeg kjenner at vi prøver å bli gravide, og ønsker heller ikke at de skal vite det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7844335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athravil Skrevet 18. januar 2007 #31 Del Skrevet 18. januar 2007 Skjønner også at det er vanskelig, særlig når irrasjonelle hormoner herjer i våre pre-gravide kropper... Tror du må sette deg ned og se realiteten i øynene, å være tobarnsforeldre, heltidsstudent og med enda dårligere økonomi enn dere har nå? Hvordan skal dere få det til å gå rundt? Sett deg ned og gi deg selv rasjonelle gjennomtenkte svar på hvordan dere skal klare det. Hvordan vil det være å ha et ekstra barn som krever omsorg og oppmerksomhet, studere og kanskje jobbe ved siden av for å få endene til å møtes? Hva om dette går ut over forholdet deres? Når det gjelder ringen så skjønner jeg at det føles litt sårt for deg, som om han sier ja men "viser" nei, på en måte? Menn er tross alt sjelden vant med å gå med ring, kanskje han synes den er litt uvant og ubehagelig? Om han har et fysisk yrke/hobby så er han kanskje redd for å miste den eller ødelegge den? Hva med å foreslå at han henger den rundt halsen til han er "klar" til å ha den på fingeren? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7844493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 18. januar 2007 #32 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei BabyCakes Uff, dette var en kjedelig situasjon... Men la ting få litt tid du, ikke stress med noe. Heller ikke ringene. Det er jo ett stort steg, ett stort valg, og jeg forstår at det kan være vanskelig å få det fortalt til de nærmeste, uannsett. Folk er forskjellige, og man kan jo si det på den måten at så fort det kommer ut, så blir det på en måte ett "faktum". Dere SKAL GIFTE DERE!!! Det er en stor og fantastisk ting, men det kan også være veldig skremmende. Etterhvert vil han ta på seg ringen av egen fri vilje, det er jo mye bedre enn å "tvinge" han, på en måte..! :-) Ang. det med barn; jeg forstår deg SÅÅ godt, men forstår jo hans synspunkter også. Jeg også har en laang utdannelse foran meg, men det betyr liksom ingenting for meg iforhold til det å få barn. Tror jeg kan takle alt, men sambo min mener det samme som din. At ting bør være mer tilrettelagt og klart osv osv. Det er jo den "fornuftige teorien" da, men det er sannelig ikke alltid like lett å forholde seg til den...! Ønsker man seg barn så sterkt, tror jeg faktisk at uannsett hvilke hindringer og motganger du får på veien, er overkommelige. Man er jo bare i den situasjonen man selv har ønsket så sterkt...! Men; det å få barn krever jo to personer... Jeg tenker litt sånn at OM jeg blir gravid nå, så vil jo kanskje ikke sambo få så mye tid til barnet som han selv hadde ønsket...? Han jobber jo ekstremt mye, og er ny i jobben så han må på en måte "vise seg frem litt". Vet ikke hva jeg skal si jeg, forstår på en måte både deg og meg og han og sambo, hehe, for alles meninger skal jo veie like tungt...! Håper dere finner en løsning som kommer både deg og han til gode! Det har gudskjelov vi gjort..! Masse masse trøsteklemmer (JuneSus) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7844662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 18. januar 2007 #33 Del Skrevet 18. januar 2007 Baby Cakes! Jeg merket jeg ble mer og mer irritert over den Anonyme som har skrevet de utrolig uødvendige innleggene. Og kjære Anonym som kommer med et konstruktivt innlegg, jeg mener absolutt ikke DEG :=) Jeg er helt enig med Baby C ( jeg forkortet navnet ditt littm kjære deg ) når det gjelder dette forumet er det for at vi skal kunne klage litt over mennene våre :=) Få ut litt frustrasjon og snakke med andre i samme situasjoner som oss! Hva er da poenget med å skape så utrolig negativ stemning? Det er igen tjent med! Baby C, husk du er nyforlovet! Dette skal være en glad tid for dere sammen! Det med ringene kommer etterhvert skal du se! For noen, som i din forlovedes ( hehe, forlovede!! ) tilfelle så har han ikke vært vant til å gå med ring, da tar det litt tid :=) TTT TING TAR TID!! Ønsker deg uansett all lykke fremover! Som du ser av alle de andre innleggene her, er det mange, mange som støtter deg! Stor klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7849551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 19. januar 2007 Heihei, jenter=o) Tuuusen takk for de oppmuntrende ord dere kommer med... Klart at ting tar tid... Tror jeg hadde mye på hjerte og at jeg hadde litt PMS igjen..hihi... Men som sagt, så tar jeg det mer med ro...Tror også jeg forsatt var gira over frieriet, ennå det er snart en uke siden jeg fridde...=o) Sambo bruker ringen sin, men litt om gangen...=o) Så det er framgang...=o) Klem til alla sammen=o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7850976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 19. januar 2007 #35 Del Skrevet 19. januar 2007 Så bra :=)!! Tenker på deg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7853925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #36 Del Skrevet 21. januar 2007 Huff... Vil for all del ikke henge meg på trakasseringen fra Anonym, men jeg synes og det høres merkelig ut at han ikke vil ha ringen på... Du må iallfall ta det opp med han slik at du får et ordentlig svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7874749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei... Han har begynt å ha på ringen nå, så det er nok en vanesak for han...Men han har den ikke på hele tiden riktig ennå...Men det kommer seg nok... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836904-snufs-litt-lei-meg-idag-sytesyte-laaaaaaangt/page/2/#findComment-7876107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå