Gå til innhold

"titt teiiiiiiiii" dere =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mårnings.er jeg først ute her ja? hmmmm....

her er det kaldt gitt.minus,og kuling.gufser godt inn i gammelt hus,brrrr

lille "puttelutten" sover,og skriker ikke.hurrey =)))

ha en finfin dag da.trooor jeg skal driste meg på shopping senere.får se.skal iværtfall ta ut nytt kombiskap =0) kjøpte nytt i sommer,som ikke gjorde jobben sin.så nesten all maten vi kjøpte inn til jul ble ødelagt.men vi får nytt.så jeg ser for meg et stoooort et =) har sååå lyst på et kromma et,men di er ikke billige....jaja,nytt blir det uansett =) det blir en fin start på dagen.å sikkle over kromma kombiskap,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin dag!!!

Og du, om dere får et nytt skap, så er det et lite mellomlegg og vips så har du krommet skap;-)))

Skrevet

du skal se om det blir "vips",så har jeg det,hehehe...får se...har barndåp snart også da.men drømme gjør jeg =)

Skrevet

Drømmene kan ingen ta fra oss - takk og lov for det;-))

Skrevet

GOd morgen der borte!

hjåper dagen blir gråtefri og vanlig og fin, med nytt kombiskap og alt... hvis det ikke blir det du ønsker deg mest så kan du handle masse god mat å legge inni i alle fall...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Heier på deg vi da ;-) For friske barn, ingen gråt og masse krom...! Men du? Sjekk skap i aluminium, du. Ser omtrent prikk likt ut, men du unngår alle flekkene. Hadde alt i stål i ungkarkvinnesredet mitt og gnikka meg omtrent gal av alle flekkene som eldstesnuppp og gummismannen etterlot seg til alle døgnets tider ;-)

Skrevet

rekner det blir masse god mat inni ja...er jo tull å kjøpe et kromma,egentlig.hehe

skal høre om di har i aluminium.men det er ikke sikkert,her...landet vet du,hehe.å jeg tar vel et hvitt et til slutt.for vi har leieskap nå,og det må jo tilbake =)

ps..dritgrei....tro ikke det er gråtefritt...er så sur at.tror det må være tenner alikavell jeg.

Skrevet

Håper dagen i dag blir bedre,men det høres litt ut som da min fikk tenner... Trodde noen hadde byttet ut smilegutten vår,ikke kunne jeg se noen tenner heller....men plutselig en dag var gutten vår tilbake ,og vi kjente noe spisst inni munnen. Han fikk faktisk 3 tenner samtidig! Nå venter vi på noen fler tenner,men er ikke sur enda så vi får vel vente litt til:)) Ha en koslig dag!!

Skrevet

nå har jeg kjøpt dentinox......så det forteller vel hva dagen bringa,hehe...skriker hele tia,men ikke nå.sover heldigvis.etter en mareritt tur på butikker...hjelper ikke dette,så er det ikke gommene som plager.ble nytt skap.et helt vanlig hvitt et =) fikk det bringa hjem,og hva ser vi? hele ene sia er bonglete,hahahaha =)

stakkarn som kjørte trodde vel vi ikke ville ha det.men joda.noen bongler gjør ikke meg noe.å vi ble låva penger tilbake.ble et styr med hele kjøleskapet,hehe.men nå er det i hus iallefall =)

å ja.....vi kjøpte inn ekstra god mat,njam =0)

å lille "tåkeluren" skal få sove.så får vi hvila ørene. =)

Skrevet

Grattis med nytt kjøleskap!!! Den bulkete sida gjemmer du glatt inn mot en vegg og så kan du le hele veien til banken over prisavslaget. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, vett :)

God bedring til den lille tåkeluren din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...