Gå til innhold

Jaja...skulle sove, fikk vondt, og ble sittende på do...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det rant og rant....

Riktig!!! INGEN TVIL!!! Vannet er gått...Og nå sitter jeg her og renner litt og litt hele tiden...Eneste jeg mangler er litt tykt bind ehh......Har ikke tenkt på det at jeg kansje kunne trenge det.....(rødme)....

Men skal på ahus kl 10, så da får vi se.....Ingen spesielle harde kynnere eller rier, men her blir det nok baby før termin ja......:)

Nå sitter jeg med litt brus, for jeg fikk beskjed om det og kjenne etter babyen.. Og han er i bevegelse ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!!

Kan tenke meg det blir en ganske så søvnløs natt på deg...

Lykke til kjempe masse!

Skal sende dere varme tanker ;o)

Skrevet

Spennende ja:) Oj, jeg tror ikke det blir mye søvn nei.....

Værst for sambo da hihi..Han skremte jeg nesten vettet av istad...hihi....Han skulle egentlig til Fredrikstad på jobb i dag, men det må han glemme:)

Oj, er så spent på når vi har sjarmprinsen vår ute:)

Hvordan er det med deg? Ikke så lenge igjen på deg heller vel?:)

Skrevet

He he... han må vel skippe jobben i dette tilfellet.

Nei, jeg har ikke så lenge igjen, men likevel lenge nok.

(8 uker til termin)

Gleder og gruer meg om hverandre.

Blir litt misunnelig på deg som snart er ferdig.

Dere er så heldige!

Når tror du dere drar til sykehuset?

Jeg blir så engasjert her... hi hi hi...

Skrevet

Hei... så fint at det forstatt er noen som er våkne... lurer litt på akkurat dette; hvordan kan du være så sikker?

Jeg er 38 uker med termin 29 jan. Hodet har festet seg, så da vil jeg vel ikke få full vannavgang? Uansett renner det av meg også, og jeg har tatt på meg bind. Men jeg klarer ikke skjønne om det er fostervann eller hva...nervøs for å være inkontinent her jeg....

Har vetet 3 bind ila kvelden... Hva skal det lukte, og hvordan skal det se ut? hvordan vet jeg om det er vannet?

Blir veldig glad for svar! *litt stressa*

Skrevet

Har lurt litt på om alle får beskjed om å dra inn med en gang da vannet går..men da har du fått beskjed om å komme kl 10...?

åå så spennende...masse lykke til til deg og pappan!

Krysser ikke ben her da termin er om 2 dager..men fingre er krysset!!

Skrevet

Jeg måtte ikke inn på sykehuset med en gang nei. Siden riene ikke hadde startet for fullt.

Jeg er ganske sikker på at det er vannet som er gått, for etter at slimproppen gikk på søndag, så har det vært rosa/lysebrunt utflod hele tiden, og det har tydet på den tegningsblødningen som skjer.

Og når jeg gikk på do i natt, så klemte det så innmarig nederst i mageregionen også plopp det i do...som jegikke hadde noe kontroll på. Det var blankt men samtidig grumsete hvitt, med små hvite flak og litt rosafarget etterpå.

Litt tykkere enn vann.... Lukter ikke så mye egentlig....

Men nå sitter jeg her rier, og det er jeg også helt sikker på.... FY DÆVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har bare ti minutter til AHUS, så de vil det skal være 5-6 minutter mellom hver ri. Og nå er det mellom 8-10 minutter. Men det kan likevel stoppe opp sa jordmor, så jeg får bare ta det med ro og lære meg pusteteknikken:)

Skrevet

Masse lykke til !!! ;-)

Har sjøl 8 uke igjen,og e og litt misunneli, men e så sliten av søvnmangel at eg håpe han el ho dr inne hold seg dr nån uke til.

Håpe du får en fin fødsel !

Skrevet

Nå er du vel dratt på Ahus..sender masse lykke tanker om en god fødselsopplevelse til deg!

Skrevet

Åh!! Så spennende, da skjer det sikkert noe dag!!

Lykke til ;-)

Skrevet

Oi, oi:) Så moro:) Ønsker deg lykke til, tenk, nå er det ikke lenge til du skal få se hvem som har gjemt seg i magen din i alle disse ukene og mnd:)

Ønsker deg en drømme fødsel:)

Skrevet

lykke, lykke til. vi gleder oss til oppdatering!!! :)

Skrevet

Oi, så spennende!!! Gleder meg til det er min tur, men kvier meg og... Gleder meg og til oppdateringen!!! :)

Skrevet

Jeg jobber samme med svigermoren til MinTurNå!!!,og det siste nytt klokka 14 var at hun lå inne på sykehuset med 4 cm åpning:)

Så det skjer ting nå..:)

Skrevet

Nei o nei. så morro. håper alt går bra, og at hun snart er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...