Cassandra80 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Noen som vet av noen sider der man kan skrive ut bokstaver (alfabet) og ord? Mener å ha sett en sånn side. Eller en side med eksempler som man kan kopiere for hånd selv.
snuppelure 74 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Vet ikke om det finnes noe som er beregnet på scrapping, men jeg (og mange andre også) har hentesider som er beregnet til å pynte opp hjemmesider med og der er set jo masse du kan bruke til dette her er mine hentesider så kan du i hvertfall ta en titt www.stasjstasj.piczo.com www.stasjstasj2.piczo.com www.stasjstasj3.piczo.com www.stasjstasj-jul.piczo.com www.stasjstasj-diddl.piczo.com www.stasjstasj-olebrumm.piczo.com
Cassandra80 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Tusen takk! Det var jo genialt. Tenkte ikke på det jeg
Luka har 4barn♡ Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Jeg lager masse masse kort i papir, scrapping. Men jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe masse stempler. Derimot har jeg trålet nettet etter små morsomme "bilder"/motiver altså som jeg skriver ut på fint papir og deretter limer på kortene mine. Men på de sidene var det jo kjempemasse fine motiver. TUSEN takk, nå skal jeg igjen kose meg med kortene mine :-)
Cassandra80 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 Da kan du også se på denne siden jeg fant etter å ha trålet nettet litt. Masse fine motiver her også: http://www.motiver.dk/view/viewlist.asp
Luka har 4barn♡ Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Der var det skikkelig masse fint:-) Mange bilder jeg kan skrive ut og kopiere opp til fargelegging også. Har en 5-åring som elsker å fargelegge..... TUSEN TAKK:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå