Karomamma Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 ... satser heller på en rolig dag på jobb i morra. I dag har jeg omtrent ikke rukket å dibbe i det hele tatt! Djeeeez asså, helkrise!! Nå må jeg gå og kline litt med Karopappa fort som rakkarn. I går kveld så vi to kjærestene på Mr. and Mrs. Smith starring Brad Pitt og frue. Underholdende og mye pent på skjermen Natta alle modne damer!!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 kjæreste kjæreste kline kline kline mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm deilig! håper dere koser dere i dag også! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Film og klining er gøy;-)) Kos dere med det og lover at vi er på plass igjen imorgen.......har vært litt fraværende selv idag igrunn......noen ganger blir det bare sånn gitt;-)) Kanskje greit så de andre kommer til også........hihihihihihi.....;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå