Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok meg visst en pause i planleggingen, men nå er jeg tilbake i tjeneste. Jeg skjønner at ønsket til alle de morsomme moden-mammaene er at Holmsbu bookes inn i april i stedet. 21. april er foreslått og notert. Jeg kan ringe Holmsbu og høre om det er plass til oss da, men gir det en uke og satser på at det holder til en interessert-liste som er veldig lang.

 

Oppfordringen er altså at de som er interesserte melder seg nå. Jeg gjør en foreløpig bestilling i neste uke og så bekrefter vi endelig når det nærmer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp jepp, jeg er interessert så det holder!!!!

Skrevet

jeg kan ikke reise fra liten ting så tidlig, så da blir jeg her og heier!

 

men god tur!

 

 

:-)

Skrevet

Jeg vil!!!

Skrevet

God morgen,

et lite tips bare - lag et innlegg med HOLMSBU SPA PÅMELDING som overskrift:-)

 

 

 

Ikke fordet, her er vi så nysgjerrige allesammen at vi leser de fleste innlegg alikevel;-)

 

 

Men Strikkballen og Babyonboard har sagt at de gjerne vil - så sett opp dem også du:-))

Skrevet

Og jeg også! Og Snulder skulle vel være med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...