Gå til innhold

i dag har lille "gogutten" bare hyla =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hva det er...ikke vil han sove,ikke ligge på gulvet,ikke leke,ikke ditt og ikke datt......putta han til og med i "balja",noe som hjalp noen få usle minutter....ikke ser jeg tenner på vei,ikke er han syk,ikke får han forlite mat heller....sovna av utmattelse,stakkarn..

nei,ikke vet jeg hva det kan være.men nå begynner jeg å bli bekymra.lille solstråle pleier da ikke være sånn.var nesten helt det samme i går.men da hadde han en halv bra dag.

kan han reagere på risgrøt,noen som vet om det er mulig?? fått det di siste dagene.....

ble et "ikke" innlegg dette gitt...jaja....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei fine mamman... noen dager er sånn høylytte gråtedager... tenner kan gjøre vondt selvom de ikke kommer ut, og forkjølelse kan være vondt og dumt uten at vi ser det, og livet kan være skikkelig kjipt for de der også... vi har jo stort sett et stabilt og gpdt humør her inne, men vi blir da trist og sure av og til vi også...

hvis han spiser..... ja du vet....

nå sover han og godt er det.. antagelig er han go'babyen igjen i morgen den dag!

jeg heier!

:-)

Skrevet

ja,jo,han spiser.derfor jeg begynner å lure...=)

kan jo være tenner,men kjenner ikke en eneste kul.eller ser andre tegn på det..jeg kan jo skrive under på det med dårlige dager da.....=)

men han sover ikke godt.er våken å hyler rett som det er.sov stille og rolig ca 1/2 time bare.jaja,vi får se.kanskje er han sprudlende igjen i mårra.den som venter får se,hehe =) men det tærer på øra til modern.....(0=

Skrevet

ja det skjønner jeg... har han spist noe hemmelig?

noe nytt liksom... er han kald, er han varm, har han øreverk... du kan kjenne på ørene hans... dette er bare min private metode altså, men jeg har hatt rett hver gang... hvis det ene kinnet og det ene øret er varmere enn det andre så kan det hende at han har vondt i ørene det er vondt vondt vondt.....

Skrevet

ikke fått noe hemmelig.er veldig streng på slikt,ennå =)

ørene har jeg trykka på for lenge sia.ingen reaksjon der.(hadde jo sprengte trommehinner da han var mindre)

ikke magevondt heller.mulig han brygger på et eller anna.men da håper jeg det blomstrer opp snart,for dette er ikke morro nei.

Skrevet

nei det skjønner jeg...................... æsj.... lille venn! håper han blir friskesen i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...