Venterogventer Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Har hatt det noen netter, men nå har det vart i hele dag og de er vondere enn vanlig. Kan det være noe på gang? Kommer ca. hvert 10 min. Men er ikke sååå vonde... Blir forvirra her... Er det meningen at man skal bli lurt 100 ganger før man skal føde? Jeg liker det ikke:-)
findus Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Uff, høres slitsomt ut. Hvor langt har du kommet, da? Uker i forhold til termin, altså?
Venterogventer Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Min termin er i dag, men ul-termin 25. Slimproppen har gått, så jeg tror det skjer noe før 25, men.... Det kan godt skje noe nå:-) Opplever du det samme?
findus Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Nei, ikke enda heldigvis. Men har akkurat vært på kurs om fødsel og faser og rier og maserier og det hele, så hodet er litt fullt av det :-)
trinen123 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har haft plukveer siden fredag...mest om natten. Sålænge de ikke er regelmæssige, tror jeg bare du må holde ud. Tænk positivt...det er sikkert modningsrier dvs du får en nemmere fødsel ) Ellers ring føden og spørg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå