Dailis Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Han har fått en kraftig halsinfeksjon, bare sikler (svelger ikke) og gråter. Klarer ikke snakke engang. Og det er virus, så ikke noe å gjøre med det heller. Bare håper de tre andre ikke blir syke nå og..... Bare et lite sukk fra meg, hehe. Håper andre ikke fikk smitte i går da....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 stakkars liten! åååååååååååååååå men de er søte da, når de er syke, røde som kokt hummer og slappe som våte fotballstømper.... deilige deilige unger, syke eller ikke!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Uff så kjedelig da!!! Stakkars lille gutten..... God bedring fra oss!!! Hannah &
Ronja65 Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Ja god bedring. Ja vi har sikkert smittet noen vi også...dvs Thyra og Hannah som plutselig fått vannkopper....Men sån er det, heldigvis så er Thyra ikke påvirket på noen som helst måter, men hennes 10 årige søster, som nå er hos sin pappa... ser fryktelig ut...Hun sendte meg en godnatt mms. Med et sorgmodig og prikkete ansikte. Hennes pappa sendte også tidligere en mail med bilder av en prikkig jenta, dvs hun såg ut som en prickig korv, som det heter på svensk:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Stakkar liten! Alle vet hvor vondt det er å ha vondt i halsen. God bedring! :-)
Superlis Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 God bedring,er ikke noe godt,særlig når en ikke skjønner så mye av det!!!
Karomamma Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Huff og huff da, stakkars liten! Er det han som var på tur med barnehagen? Ikke noe moro i hvert fall. Det virker foreløpig som vi har gått klar av alle de smittsomme sykdommene på tirsdag Forresten så kunne jeg gått fått et snev av noe selv. Har så sinnsykt mye å gjøre på jobb nå, he he... Så værs'god send over!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 AAAAAAAAATSJOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Dailis Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2007 Det var han som kom med byggmester bob jakka. Er visst et seigt virus, så du kan jo "håpe". Han har så vondt at jeg må si jeg håper dere ikke har fått noen smitte...
Superlis Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Har tenkt på dere i dag,hadde håpet at han skulle være bedre.stakkars liten:( Krysser fingre for at han er bedre i morgen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå