Gå til innhold

Yes Hannah, da er det ikke bare du som har vannkopper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig fått tre vannkoppaktige prikker på armen. Hvordan er formen din Hannah?

Min storesøster har fått en masse prikker som klør som bare det, hun føler seg også lit slapp, sa hun til mamma på tlf. Jeg er i fin form, og har vært på babysvømming i dag. Det var da mamma oppdaget mine prikker

Klemz fra Thyra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Thyra!!

Jeg er ikke så aller verst idag jeg altså......sovet godt i natt, så og si feberfri - foreløpig.

Klem Hannah

Vet jo at feberen ofte er verst utover dagen og kvelden, så det gjenstår å se hva det er da.......men kun fått en prikk til, på hånden...........vi får vente i spenning og se...;-)

Skrevet

Gratulerer med vannkopper Thyra!!!! *smiler*

Om ikke lille Måka får sterke bivirkninger av vaksinen, skal dere ikke se bort ifra at phantomet stiller med stor fugleunge for smitte om noen dager..

Skrevet

Vi har vel såvidt bommet på smitten? Ble ungene deres yke på tirsdag? Vi lekte sammen på fredag....hmmmmm....egentlig like greit å få det nå. Vi får vel bare vente å se! God bedring til nurkene!

Skrevet

Så bra Thyra at du fikk dem nå, og ikke når dere skal ut og reise!

Skrevet

Takk, alle som vill smittes er hjertelig velkommne:-). Veldig hyggelig med måkebesøk og andre besøk:-)

Leste på internett at det var smittsomt flere dager for utbrudd og så lenge det er blemmer. Fant en veldig informativ dansk sidehttp://www.ssi.dk/sw7090.asp.

Fast Thyra er foreløbig veldig lite plaget. Elises pappa sende bilder av henne på mail. Stakkers det såg ikke morsomt ut....AuAu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...