phantomet Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Idag har den søte lille måken fått sin vaksinedose nr 2. Han virker pigg, men har sovet endel mens phantom-mammaen trasket avgårde på tur med Gummis... På helsestasjonen ble den "lille" først sjekket av legen, som var en søt og hyggelig kvinnelig sådan. Måka var våken, blid og fornøyd, og flørtet som en proff med damen som stelte med ham.. HS var neste stopp, og han var vel det stikk motsatte av sjarmerende...Legen fulgte meg inn til henne, og da hun overhørte at HS spurte meg om hva som skjedde med vaksinen..... Og dermed ble hun stående. Og det var bra, for da HS begynte å trampe rundt ang. hva som var lurt og ikke, kom legen med et innspill som stoppet tiraden. Hun sa at hun hadde all tiltro til vår vurdering, og at hun kjente legen min siden også han fungerte som Helsestasjonslege et annet sted... *smiler* Så fikk Måka stikket sitt, og HS begynte å spørre meg ut om tingenes tilstand forøvrig. Jeg hadde ingenting å melde, og om jeg hadde hatt, vill jeg neppe valgt henne som mottaker....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 dumme dumme hs;-)) Og flinke mamman som står på sitt;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Koooose seg med fine helsesøstra si... fy flate... men ja... du vet det er sånn pensjonistavtaler rundt om på universitetene... I går på skolen så var det 12 stk av det slaget i klasserommet. Det i seg selv pleier å være hyggelig men når to av dem er pensjonerte helsesøstre og de stirrer olmt på meg og babyen min... da tenker jeg at det er godt de ikke jobber mer.... Hun kan sikker bli med i klubben deres om hun vil... :-)
phantomet Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 Jeg synes virkelig at det er rart at mennesker som velger en slik type jobb, ikke trives bedre i den... Det er en HS til der, og det var hun som sjekket Måka første gangen og som var ansvarlig for barselgruppen..Hun virker både blid og ydmyk, men får da ikke ha ansvaret for oss "vanskelige" brukere... *ler* Ellers glemte jeg å fortelle at den lille pluggen ble målt til 68 cm og veide 7, 4 kg....med andre ord en stor liten gutt...
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Om enkelte helsesøstre så sier jeg bare huff..huff og huff!!! Jeg har ikke tillit til min HS, og det er igrunn trist! Men det som er både verre og mere trist er at jeg ikke har respekt for henne heller! Godt at du har fått ordnet alt på rett måte!!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 he he.... ikke jeg heller, men hun er en hyggelig gammel dame som sier alt man vet fra før gjerne tre fire ganger etter hverandre... men artig at hun får bruke målestrekene sine da :-)
Ronja65 Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Ja sån er det å være kravstor mamma:-))...Godt at helsesøster fikk stoppet den der munnen sin:-)).
Dailis Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Godt legen ble med deg da. Du vet, hs fungerer ikke til noe annet en å veie, måle og sette vaksiner. Så om en av de tre skranter så står det dårlig til ja=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå