Gå til innhold

Lille vakre Sander.....


ninaj70

Anbefalte innlegg

Vi mistet den vakre gutten vår i uke 30.- hadde klaget flere ganger at jeg kjente så lite liv...så første legetime i 07,dvs 4/1 hadde jeg time til vanlig kontroll.......og legen fant ikke fosterlyden.

Har aldri vært så redd i hele mitt liv tror jeg. Dro til Fredrikstad,og der ble det bekreftet at gutten vår var død.

Skatten vår ble født fredag 5/1-07 kl 08.50; han var så vakker,Masse mørkt hår,5 fingre,5 tær...helt perfekt.

 

I går ble han gravlagt.....den værste opplevelsen i hele mitt liv..-og tenke på at han ligger ute alene i kulden og mørkret gjør så inderlig vondt....

Så kommer alle tankene,- hvorfor skal livet være så urettferdig?

 

Han ble gravlagt ved siden av sin oldemor, og jeg håper så inderlig at hun har funnet ham og kan ta godt vare på ham for oss...

 

Du vil alltid være med oss lille vakre Sander

 

Mamma og pappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så utrolig trist å lese det du har skrevetr om lille Sander! Jeg kondolerer så mye, og hvis det er noen trøst, så vet jeg hvordan det er å miste et barn. Mannen min og jeg mistet lille Hannah i november 2006, og det var en helt forferdelig tid. Det er fortsatt tøft for oss, og det kommer det nok til å være for dere en god stund framover.

 

Mitt råd til dere er å pleie forholdet deres! Ta godt vare på hverandre, og snakk om Sander. Ingen ting er for lite eller for dumt å si... Det hjalp oss masse å prate med hverandre om det, og det gjør det fortsatt. Det går faktisk ikke en dag uten at vi snakker om Hannah! Og det er godt, selv om det mange ganger er vondt også.

 

vi besøker graven til Hannah hver uke, og finner stor trøst og mening i det! Jeg kjenner meg så mye nærmere Hannah når jeg er på graven hennes... Kanskje det vil hjelpe dere også?

 

Jeg vil uansett dere skal vite at mannen min og jeg ber for dere og tenker på dere i denne vanskelige tiden dere er i og har foran dere! Nå kan Hannah og Sander leke sammen i himmelen, for der er de helt levende og friske begge to...

 

Anbefaler deg å gå inn på englesiden.com. Det er en side for foreldre som har mistet barna sine. Det er godt å prate med andre som har lignende erfaringer som det dere desverre har... Jeg synes i alle fall at det er godt å kunne lufte tanker og følelser for andre som vet hvordan jeg har det...

 

Ta vare på hverandre! Stor klem fra

 

mammaen til Hannah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar happy-clapper.

 

Det er godt og prate med andre som desverre har opplevd det samme.

Vi prater,gråter og ler om hverandre her hjemme...prøver og ta vare på hverandre så godt som mulig. Det er godt og være to i slike tragiske situasjoner.

Det er godt og vite at vi har en plass og gå til...lille Sanders plass, ved siden av oldemor.

Jeg håper Sander treffer lille Hannah der ute på sommerenga,slik at de kan glede hverandre.........er så redd han skal være alene der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler veldig med dere ! Opplevde at babyen vår døde i slutten av uke 29 og ble født på morgenen i uke 30. Hun hadde også alle fingre og tær, og svart hår.

 

Min mann og jeg fant veldig roen om at hun har det godt nå, etter å ha snakket med fornuftige prester på sykehuset og når vi kom hjem.

 

Min mann lurte også på om hun frøs i graven. Da er det godt å ha lest Sommerlandet. Sommerlandet av Eivind Skjeie, er en flott bok om Håp. Den sier at de barna som dør og ikke kan gå til sommerlandet selv blir hentet av en engel og brakt til sommerlandet der Jesus venter på dem. I sommerlandet er det ingen som fryser, er sultne eller lei seg. Der har vår baby det godt og det hjelper oss gjennom sorgen.

 

Vi vet ikke hva vår lille baby døde av, får kanskje greie på det om to måneder hvis de har funnet ut av det.

 

Har skrevet vår historie under " Etterlengtet lille døde venn".

 

Tenker på dere !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

for ein fin gutt.. skulle ønska da va nåke eg kunne gjera for deke, sender ein stor og god klem. håpa da går bra med deke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg sitter og griner og griner over deres tap... var å fødte min lille Vetle i natt..han ble 20 uker i magen min... vi så han etterpå... kjempe fin var han blitt allerede... føler med dere...vet absolutt hva dere går igjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siw*ern.

 

Jeg er virkelig lei meg for at du har mistet din lille Vetle,-et slikt tap kan ikke beskrives.

Håper du har fått bilder av godgutten din,-slik at du kan se på ham når du ønsker det. De er jo så vakre,,og vi som har mistet er jo like stolt av barna våre som de som er så heldige og få beholde barna sine.

For din/deres del håper jeg dere har et godt nettverk rundt dere.

Mitt råd er at dere må ta godt vare på hverandre i denne vanskelige tiden,- Prat om gutten deres.(det hjelper oss,-Lille Sander blir pratet om hver dag hjemme hos oss)

 

Vil også råde deg til og kjøpe deg boken som heter sommerlandet,-en fin bok om håp. Den hjalp meg til å danne meg et godt bilde av hvordan gutten min har det nå. (leses i løpet av et kvarter)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

*griner* klarer ikke se på den lille kisten med den søte lille gutten.

Som klarsynt vet jeg at lille Sander er glad og lykkelig og han elsker dere over alt der han er nå.

 

Han er jo med skytsenglene sine hele tiden:)

 

Jeg sender dere masse masse engler i denne vanskelig tiden!!!

 

<3333333333333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,Rita19.

 

Det gleder meg stort og få vite at gutten vår er glad og lykkelig der han er nå. Gudene skal vite at vi er elsker ham også.

 

Jeg har lest boken om sommerlandet, og har nå klart og danne meg et "godt" bilde av ham. I begynnelsen var det grusomt,så han for meg under jorden,-kaldt,vått,mørkt og skummelt.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei steinbukk 81.

Ja,det har vært tøft,værst var det i samme periode som vi mistet Sander, men sykehuset fulgte oss godt opp den tiden. De startet denne fødsel også,for at vi skulle slippe og uroe oss så veldig.

 

Ellers har dette sv.skapet vært endel annerledes enn forrige,- kjent mye mer liv denne gangen,fått god oppfølging av både fastlegen og sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...