ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Er ikke sikkert noen har det,men må spørre..jeg vet ikke om noen og jeg har lyst til det..virker så kos og annerledes lissom..er det det??? mange som sikkert har vært der,er dere enige i at det høres kos ut?eller hurr?? er vel ingen fra østfold/sarpsborg her nå vel..hmm..jaja..vi prøver likevel.. takk,hvis noen svarer=)=)0)0)=)=)=)
Jenny-penny Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 jeg gifter meg der til sommeren! gleder meg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå