Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Litt på siden... men er det noen som vet hvem som tilbyr norsk tv via parabol i Danmark? Veldig glad for tips!
Nuss Nuss Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Vet ivertfall at viasat har en pakke hvor norsk tv3 er med. Men siden vi også gjerne vil ha tvnorge så dytter jeg for i den pakken er det ikke tvnorge.
Loyloy Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 det er ingen av tilbyderne som skaffer full norsk prog pakke, men du kan kjøpe den når du er i norge, og sørge for å få regningen sendt til en norsk adresse (mor/far/søsken eks) så får du alle norske kanaler helt fint...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Vi har norsk TV" gjennom TDC kabel pakke. Hadde NRK også, men det forsvant i høst
Loyloy Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 vi også, men av spesial kanalene som tvn, tippeliga, zebra osv er en nødt til å gjøre som jeg skrev over...
Nuss Nuss Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Hvordan lar det seg gjøre? Hvilken "pakke" kjøper man og hva er prisen for å få Tvn, Tv 3, Zebra osv?
Loyloy Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 det husker jeg ikke, men ´ring til Canal Digital i Norge, og hør med dem. Jeg tror det billigste er å kjøpe parabolen med "ferdig pakke" på elkjøp eller expert eller en av de andre store elektrokjedene. sjekk prisene der først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå