Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Våknet i går natt,potte tett og ekkel...Vanskelig å få sove i går kveld..Våknet i natt også, ennda tettere....Saltvannoppløsning hjelper lite..og ikke noe hjelper halsen heller..Er jo så kresen når jeg er gravid også....Så tung i hodet nå..Håper jeg blir bra til helgen,Har tenkt på langhelg i Tr.heim,skal på UL på St.Olav mandag...Gleder meg...Godt og syte litt...Snufs..
keisersnittnr3 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Uff det hørtes ikkje bra ut:) Noke eg synst hjelper litt når eg har vore forkjøla er solbærtoddy ( eller bare kok opp vann og bland med solbærsaft) Legg deg undder teppet med noke lesestoff og ta vare på deg sjølv:) Håper du føler deg bedre snart, og lykke til på ul på mandag c",) God bedring klem fra
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Takk;) Kjæresten får varte opp med solbærtoddy:)
oktoberjentene;) Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Uff. så slitsomt å være forkjølet da.. ikke godt når man er gravid i tillegg.... jeg skal også på ul på mandag på st.olav... når skal du? jeg har time 11.30 men vi tar toget oppover på søndag kveld..blir bare sånn opp og ned tur..
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg føler virkelig med deg!!! Jeg har også blitt skikkelig forkjølet nå. Drikker appelsinjuice til den store gullmedalje, men det hjelper lite. Det er godt å få klage litt når man er syk:) God bedring til deg. Håper du blir bedre til helgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå