indianerjenta Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 jeg har nylig fått meg kjæreste, vi har vært sammen i 3 måneder nå.vi er bosatt på ulike steder, og treffes kun i helger. jeg har barna mine annenhver helg, og jeg jobber hver 3 helg. i en periode på 6 uker har jeg "fri" 2 helger hvor jeg kan være bare venninne og/ eller kjæreste. noe komplisert med andre ord! det jeg egentlig lurer på er: hvor mye hensyn skal man ta til hverandre? han har hittil planlagt en helgetur med gutta, samt satt av et par andre lørdager til andre ting.helst ville jeg ha foretrukket at han kom til meg i planleggingsperioden slik at vi sammen kunne finne ut hva som passet best for oss(nettopp fordi vi kun har helgene sammen). kan jeg forvente dette? vet jo at vi har vært sammen i kort tid, og at det kanskje er noe tidlig.. men slik som ting er nå så gjør han slik som han planlegger, og om jeg skulle finne på noe, så faller dette på andre helger, som følge av at jeg er bundet opp av plikter de helgene han har planer.. jeg har ikke så stor mulighet til å treffe venninner i ukedagene.. så dette legges ofte til fri-helgene. hva om vi ikke prøver å planlegge sammen, sier jeg/han eventuelt bare i fra at jeg har planer den helgen, og at vi ikke kan treffes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå