Gå til innhold

Det snør ....det snør....tiddelibom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det det gjør...

tiddelibom..

Nå snør det mye mer enn før...

tiddelibom og hutte meg tu...

Og siden det er så deilig og glatt overalt, håper jeg alle farter utendørs med vett når snøen dekker til isen....

Gummis og jeg gikk akkurat glipp av snøfallet på vår vandring rundt i Bærum. Sjokoladebollene var det ingenting å utsette på...annet enn at vi måtte gå desto lengre tur etterpå...

Skritt-telleren viste....................

14340

Hurra....nå blir bvi spreke nå...*ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flinke dere er da! Men du, om jeg hadde vært med på tur idag, med beinet mitt, hadde jeg egentlig gått ca 20000 skritt da?

Hihihihi..............;-))

Her også snør det, men jeg har hatt et verkende bein idag, så jeg har holdt meg innendørs........ikke så smart det jeg gjorde i går...........skolemedusinen var bare en midlertidig hjelp skal jeg si deg;-)

Men om 100 år er allting glemt:-))

Fjortisberta kom hjem fra skolen nå nettopp og påsto at hun var blitt til en snømann, hvit fra topp til tå:-) Litt lykkelig over snøen, og litt fjortissur fordi sveisen var ødelagt.....tjihii.....;-))

Og forresten, jeg er litt misunnelig på sjokobollene, de er jo bare midt i blinken for sånne som meg.......yummie:-))

Skrevet

Nå har jeg nettopp sett en 140kg mann falle gabang på ryggen rett utenfor vinduet mitt...i hagen vår....Og det var ikke godt så det ut som. Det stønnet han kom med sa at det var ille...og jeg mener å ha kjent at huset ristet...*ler* Heldigvis sa han at det gikk bra likevel...men jeg mistenker ham for å skjule sin smerte pga pinligheten ved å falle etter å ha sneket seg ut i hagen vår...*ler*

Som sagt...snøen dekker til den fine glatte isen,,,og plenen vår er rene skøytebanen etter at ungene har lekt der...

Skrevet

Uff da, stakkars stakkars mannen.......

Kan nok hende han ikke har det så godt etter det fallet der:-))

Med min sedvanlige flaks eller mangel på sådan pt, så er det kanskje lurt å holde seg HELT I RO resten av dagen.......hmmm.........jeg skulle så gjerne en tur bort i butikken da......om jeg tør......;-))

Skrevet

Så flott da gitt.:-). Kanskje det ikke bare er Gummis som blir sprek:-))

Jeg og Selma62 har vært og skullpet lit i bølgan blå, på babysvømmingen. Ungene koset seg....Men jet, hva jeg oppdaget på Thyra....3 vannkoppaktige prikker på armen.....Ja,ja, Da er det ikke bare Hannah som har fått vannkopper:-)

Skrevet

He, he,..

...og spreker skal vi bli!

Men må jo bare få legge til at denne maratonkvinnen jo la ut på ny tur på ettermiddagen i går i forbindelse med henting og bringing til bursdag av div unger. Så da kvelden kom sto skritt-telleren på 21.750!!!!!!!!! Gummismannen som "bare" hadde trent en times tid ble jo helt imponert ;-)

Skrevet

Jaja...Da var den illusjonen om at jeg var supersprek kvelt... *ler*

Da jeg la meg igår viste telleren 16785...*snufs*

Men noe bra må komme ut av denne traskingen...selv om antall forbrente kcal var skuffende lite...Kanskje jeg kommer i form til Gummis Marathon???

Skrevet

Hrmf....min viste 2457 skritt.... Og det er jeg som skal skvises inn i en ekkel brudekjole snart!! (Snart er kanskje litt overdrevet.....)

Skrevet

Det å være i permisjon er fint, da rekker man mange skritt. Hadde som mål å passere 15 000 hver dag og klarte mange dager mer enn 20 000. La til meg vaner med sjokoladeboller og annet godt. Er det rart jeg har lagt på meg etter at jeg begynte å jobbe igjen...

Skrevet

Snulder,

du kan godt få låne mine daglige 10.000 skritt altså, for jeg får nemlig ikke brukt dem opp for tiden;-))

Skrevet

Har alle sånn skritt-teller eller? Virker som det bare er jeg som ikke har. Ja ja, jeg sitter jo stort sett på ræva uansett så.....

Skrevet

Jeg har skritteller, men bruker jeg den? Nei, det gjør jeg ikke.

Hvorfor gjør jeg ikke det? Nei, fordi jeg også sitter på ræva om dagen...............pga vondt vondt...........:-((

Skrevet

Du har jo i hvert fall en unnskyldning! Ooops, nei jeg mener en GRUNN! Det ha'kke jeg....

Skrevet

Nænænænæ..........laaaaaaaaang nese.........hihihihi......for en gangs skyld hadde jeg gyldig grunn;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...