Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 blir så irritert altså..har ei venninne som har en gutt på 1 år.koselig det :-) :-)men når i fortelle at i kjenne liv og det er så deili å vite at alt er i orden e,si ho kun e vel litt vel tili det eller???snakk om å være gledesdreper az...flere som har sånne venninner???
rampen_ Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 hehe, jeg skjønner deg veldig godt iallfall!!! Det er mulig hun tror hun vet alt bedre enn deg iom at hun har vært gravid selv.. og kanskje hun ikke kjente liv på lenge ennå... ikke bry deg om det du:-) kos deg med de små tegnene fra nurket isteden..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 er store tegn.hehe...er andre gang i går gravid,så "vet" nok mere enn henne.hehe...blir bare så irritert.kunne heller gledd seg litt på mine vegne da...
rampen_ Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Ja, det er jeg veldig enig med deg i.. men det er for enkelte veldig vanskelig å klare å glede seg over andres lykke!!!!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 nokken e sånn ja..men heretter gidd i heller ikkje si nokka te ho når ho ska være sånn..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har termin to dager før deg og jeg har kjent liv helt sikkert i 2 uker nå, så venninden din kan bare klappe igjen...he,he:) kjenner det ofte tidligere 2.gangen og er uansett VELDIG individuelt:) Kos deg!
rampen_ Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 mm, endig med Pooos... kos deg.!!! Og sånt er veeeeldig individuelt. kjente det ikke før uke 20 sist ... nå i uke 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå