manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Har blitt sykemeldt i litt over en uke pga kvalme, vil ikke si at jeg er gravid til de på jobb enda. Hva sier jeg i morgen når jeg skal levere sykemeldingen?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Husk at de ikke har krav på å vite hva som feiler deg, så det holder å si at du føler deg dårlig og at det sikkert er noe som går ;-) Lykke til, er selv 11 uker på vei og har vært sykmeldt siden 1 januar. Skal begynne på jobb igjen neste uke,men da bare i 50 %
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Vet at de ikke har krav på å vite, men har ikke lyst til å lyge heller. Får se hva jeg sier i morgen. Takk for svar:)
bellamamma Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Jeg ville vaert aerlig med sjefen, og gitt beskjed om at jeg ikke onsket at andre skulle vite enna. Det kommer jo for en dag likevel - og gar det galt med svangerskapet - vel da vet de hvorfor man er litt utafor (for a si det mildt...). Jeg har alltid vaert veldig apen selv, og har bare positive erfaringer med det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå