Gå til innhold

Hvordan har dere forspill??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ligger ved siden av hverandre, kysser å tar på hverandr der nede... Når det går for meg, så trenger han inn i meg etterpå... Slik får jeg orgasme hver gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller beste forspillet synes jeg er når vi masserer hverandre med olje. Ligger der helt naken og nyter det! Masserer absolutt hele kroppen, også rumpe og kjønnsorgan. Ender som regel opp i et ekstra deilig og velduftende samleie!

Skrevet

Vi kliner og stryker og tar på hverandre også har vi sex. Gjør det samme hver gang, så tror vi må prøve noe nytt snart...

Skrevet

kliner og stryker på hverandre.. så tar han fingra inni meg og kjenenr jeg er våt så vips trenger han pikken inn... jaja...

Ikke alltid det er så kort da..

Skrevet

Gjør det akkurat likt som dere. Funker supert det... Da får vi begge det vi vil ha (=

Skrevet

Mannen min ser strengt på meg, ber meg ta av meg alle klærne og legge meg splitter naken over fanget hans. Så gir han meg ris på rumpa. Etter en kraftig omgang så det svir på rumpa, må jeg så reise meg opp foran ham og få en liten skjennepreken, før det bærer inn på soverommet for et skikkelig knull. Ofte tar han meg kraftig bakfra mens han roper "di forpulte fitte! kåte tispe! ludder!"

Skrevet

Rått og heftig altså!!!! Det kan ofte starte med at eg suger han heftig.Jeg liker å bli slikket åsså ånanerer jeg når han ser på å får skikkelig orgazme å han trenger inn i meg.... så knuller han meg hardt og brutalt til han kommer!

Skrevet

Pleier han å sprute utover ansiktet ditt? Det gjør mannen min. Jeg synes det er litt ekkelt, smaker ikke noe godt, akkurat.... Men han tenner så vanvittig på det, særlig når jeg samtidig legger fingeren min inn i rumpesprekken hans...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...