♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 God formiddag!!! Her er det hangover etter migrene-anfall i natt, men det går over! Vi er inne i den store "alt-ryker-på-en-gang-" perioden. Kabel-tv mannskapet står ENDELIG utenfor og graver kabel... vi har hatt kun snø på tv-skjermen siden 22.desember. Ingen kan komme her og si at ikke vi har hatt snøvær i desember/januar ihvertfall!!! Bare synd at det har vært bare inne...hehe... Kjøkkenvifta har nok en gang tatt kvelden... Men den er iløpet av 3 år blitt reparert at nå skal vi få en helt ny en - Hurra!!! Vår "nye" 2 år gamle Audi ble i går levert til girkasse-bytte... vi har hatt den i nøyaktig 3 uker.... Gudskjelov at det kom nå og ikke etter at bruktbilgarantien var utløpt... Bilforhandleren er ikke like fornøyd stakkar....hihi... Men ellers er livet ganske greit synes jeg! Vi er forholdsvis friske alle 7 og har alt vi trenger og mere til! Er så inderlig glad for at det er bare slike trivielle saker som forstyrrer hverdagen!! Ønsker dere alle en fortsatt flott dag! Og tenker masse på dere som har alvorligere ting å stri med en det jeg har!!!!!!
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2007 ...som vanlig så leser jeg ikke over det jeg skriver... så der det mangler noen kan dere dikte fritt ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 he he... eller jeg ler ikke, jeg bare smiler... Jeg har lite å stri med, så jeg syns i grunnen litt synd på dere, men det ser jo ut til at alt vil ordne seg i løpet av kun kort tid, så da..... en klem kan du få likevel! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Siden det er tre ting som har røket, så er du trygg!!! For det er nemlig alltid 3 ting som ryker samtidig:-)) Det er min erfaring, og den er erfaringen har kostet meg mange penger;-))
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Sant!!! og så lenge forholdet holder og ungene er friske, så er det ikke så nøye med alle tingene!!!
Ronja65 Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Ja, noen ganger så er det bare så at alt går galt. Glemmer ikke at etter jeg solgt min leilighet, så står jeg høygravid og dusjer....leenge.. samt farger håret...Hva skjer..jo jeg får vannlekasje...Gud hjelpe meg...Det har vært dyrt med tanke på alle brev advokaten har skrevet....Men heldigvis, så ser det ut som om det ikke blir noe mer ut av det der...Men det er ikke gøy, når det skjer samtidig som jeg fikk Thyra, skulle flytte.... Takker også gud hver dag for at min gamle bil ruller:-) Er ikke religiøs, men gjør det for sikkerhets skyll:-)))). Nå drar vi til Thailand med alle unger og morfar og mormor, det gjør vi i steden for å kjøpe ny bil, så jeg håper den ruller et par år til:-))...så her er det best å være takknemelig:-))skrokkfull som jeg er:-)) Men for ikke så lenge siden fikk jeg ny startmotor til bilen på reklamasjon...Jippi:-)
Karomamma Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Ja ja, bagateller kanskje men likevel ganske irriterende... Vi har hatt noen fine dager, vi også. - Audien var nettopp på periodisk service og det kostet ikke mindre enn 8 lapper (!!!).... - Forrige fredag mekka Karopappa nydelig middag. Bare synd at han ikke lukka døra til fryseskapet ordentlig etter seg. Var bortreist hele lørdagen og da vi våknet til liv utpå søndagen måtte all maten kastes.... - I går hadde Karopappa med seg jobb-bil hjem. Han hadde parkert i gata og ringte meg halvgærn litt over 8 for bilen var rappa!!! Meeeen neida, den var nok ikke det, men i stedet taua vekk fordi Karopappa hadde parkert litt for nær en port.... God helg sier jeg bare! Og så ler jeg litt for det ikke var jeg som dreit meg ut denne gangen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Uff og uff.......mest uff til fryseren og de 8 lappene.........Fryseren vår røk jo her i høst og fy fader for en stank som møtte meg når jeg tok opp lokket.............den hadde sannsynlig vært uten strøm i min 2 uker........æsjæsjæsj........... Og 8 lapper er surt når det gjelder bil.........æsjæsjæsj...... og at Karopappan er svimete er jo igrunn bare litt festlig, sånn helt på tampen. Og da var dere også ferdig med deres 3 ting:-)) God helg!!
Karomamma Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 He he, shit happens som det heter på utenlandsk. Tenker den inntauinga koster en 2-3 lapper også jeg. Ja ja, mor betaler, men ikke med glede denne gangen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå